Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu zapoznanie uczestników z metodami oraz narzędziami wykorzystywanymi w procesie sporządzania budżetu. Ponadto uczestnicy nabędą umiejętności analizy informacji będącej „wsadem” do budżetu, usprawnią swoją komunikację z działem księgowym oraz nauczą się przewidywać i oceniać skutki finansowe podejmowanych przez siebie decyzji.
Korzyści dla uczestnika:
Adresaci szkolenia:
1. Wprowadzenie
• Do jakiego stopnia można zarządzać kosztami w firmie?
• Wyjaśniamy sobie, czym różni się OPEX od CAPEXU, marża od narzutu, oraz co właściwie oznacza REZERWA?
2. Budżety, ich rodzaje i zastosowanie
• Czym różni się OPEX od CAPEXU, a marża od narzutu, a co właściwie oznacza REZERWA?
• Budżetowanie w świecie VUCA – jak się odnaleźć w niepewności?
• Budżetowanie i kontrola – aspekt strategiczny i operacyjny
• Cel przygotowywania budżetów, ich rodzaje i zastosowanie
• Porównanie danych budżetowych z rzeczywistymi – analiza odchyleń i identyfikacja powodów ich
powstawania.
3. Podejmowanie decyzji
• Budowanie scenariuszy dla wartości oczekiwanej
• Analiza progu rentowności a opłacalność produkcji
• Koszty brane pod uwagę przy wycenie produktu/usługi
• Kalkulacja kosztów istotnych dla materiałów i robocizny
Izabela Zimoch Konopacka
Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Katowicach i podyplomowych studiów „Psychologia biznesu dla menadżerów” w WSZiP im. L. Koźmińskiego w Warszawie. Zdobyła międzynarodowe kwalifikacje ACCA, CIA i CFE.
W ramach działalności trenerskiej specjalizuje się w szkoleniach certyfikacyjnych ACCA, CIMA, CIA, jak również z tematyki zarządzania ryzykiem finansowym, audytu i kontroli wewnętrznej, międzynarodowych standardów sprawozdawczości finansowej (MSSF). Prowadzi też autorskie warsztaty z zarządzania ryzykiem oszustw i sprzeniewierzeń oraz jest autorką publikacji na ten temat. Szkoli najwyższą kadrę menadżerską, przedsiębiorców, audytorów, finansistów oraz kierowników nie-finansowych.
Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.
Opłata obejmuje:
wykłady oraz materiały szkoleniowe. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Rabaty:
10% dla Klientów PKF Consult
Płatności:
płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
Godziny szkolenia:
09.30 - 16.00
Szkolenie będzie realizowane w formule wirtualnej. Dlatego ważne jest, by mieli Państwo stabilne łącze internetowe. Link do szkolenia otrzymają Państwo na dzień przed jego terminem.
Karolina Łąkowska
Dyrektor Centrum Edukacji
607 595 131, (22) 560 76 70
Patrycja Lichacy
Koordynator ds. projektów szkoleniowych
693 333 558, (22) 560 76 70
Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
570 094 969, (22) 495 76 02
Paweł Jaczewski
Menedżer ds. sprzedaży szkoleń
601 832 482, (22) 495 76 02
e-mail
Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.
Szkolimy blisko 950 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej
Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR
Wysokie kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników to wzrost konkurencyjności na rynku. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zapewnienie efektywnego rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników.
Posiadamy 20-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR
W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań odrzucamy utarte schematy. Szukamy właściwej drogi, skrojonej na miarę oczekiwań naszych Klientów.