Cykl konferencji: PPK - Przewodnik Pracodawcy

 

0,00

Uruchomienie Pracowniczych Planów Kapitałowych docelowo będzie dotyczyć większości krajowych przedsiębiorstw. Oznacza to, że PPK staną się jednym z ważnych elementów krajowego systemu emerytalnego, a zarazem istotnym elementem pakietu świadczeń pracowniczych.

Jak każdy nowy program, Pracownicze Plany Kapitałowe rodzą z pewnością wiele pytań, wątpliwości i wyzwań. W jaki sposób wybrać instytucję finansową, która będzie zarządzała PPK? Czy i jakich dostosowań wymagać będą systemy kadrowo-płacowe? Jak informację o PPK przedstawić pracownikom? To tylko niektóre z nich.

Odpowiedzi na te pytania znajdą Państwo podczas konferencji, organizowanej przez Rzeczpospolitą, gdzie PKF Consult jest partnerem merytorycznym. Konferencja będzie skupiała się wyłącznie nAa praktycznych aspektach wdrażania i funkcjonowania PPK. Dzięki wiedzy i doświadczeniu prelegentów będą mogli Państwo poznać zasady tworzenia Planów, dowiedzieć się w jaki sposób wybrać instytucję zarządzającą, jak również rozstrzygnąć kwestie prawne i podatkowe, związane z uruchomieniem i działaniem PPK. Dopełnieniem spotkania będą krótkie prezentacje renomowanych instytucji finansowych, planujących zarządzać Pracowniczymi Planami Kapitałowymi.

Jesteśmy przekonani, że uczestnictwo w konferencji pozwoli na sprawne wdrożenie PPK w Państwa firmie.

 

Zgłoszenia udziału w konferencji pod adresem:  https://konferencje.rp.pl

Zapraszamy równiesz na nasze szkolenie: Jak przygotować firmę do PPK

 

09:00 - Rejestracja uczestników

09:30 - PPK w pigułce

Prezentacja

Dariusz Selak, Dyrektor Biura Relacji z Klientami PFR

  • Kluczowe założenia PPK

  • Pracownicze Plany Kapitałowe - obowiązki pracodawców

  • PPK i co dalej

 

10:00 - O czym musi pamiętać firma wdrażająca PPK od 01.01.2020?

Panel dyskusyjny

Dariusz Selak, Dyrektor Biura Relacji z Klientami PFR , Przemysław Jaworski, Dyrektor ds. komunikacji inwestycyjnej, SKARBIEC TFI S.A. , Zbigniew Wójtowicz, Prezes Zarządu, Investors TFI S.A.

Przygotowanie wewnętrzne organizacji do wdrożenia PPK

 

11:00 - Prezentacje instytucji finansowych dopuszczonych do ewidencji PPK

11:45 - Przerwa kawowa

12:00 - Inwestowanie środków zgromadzonych na indywidualnych kontach pracowników.

Dariusz Mejszutowicz, Dyrektor ds. komunikacji inwestycyjnej, Giełda Papierów Wartościowych

Dlaczego giełda i fundusze zdefiniowanej daty są dobrymi narzędziami długoterminowego  inwestowania i oszczędzania na emeryturę? 

 

12:30 - Jak wdrożyć i administrować PPK

Ewa Jakubczyk-Cały, Partner Zarządzający PKF Consult

  • Aspekty prawne

  • Aspekty kadrowo-płacowe

  • Aspekty finansowe

 

14:00 - Lunch

14:30 - Zakończenie

Harmonogram cyklu konferencji PPK - Przewodnik Pracodawcy:

  • 24.10 - Katowice: Hotel Monopol, ul. Dworcowa 5, Katowice

  • 07.11 - Poznań: Hotel Andersia, Plac Andersa 3, Poznań

  • 21.11 - Kraków: Hotel Hilton Garden Inn, ul. Marii Konopnickiej 33, Kraków

  • 28.11 - Wrocław: Hotel Novotel Wrocław Centrum, ul. Powstańców Śląskich 7, Wrocław

  • 05.12 - Toruń: Hotel Bulwar, Bulwar Filadelfijski 18,Toruń

  • 11.12 - Warszawa: Giełda Papierów Wartościowych

 

Zgłoszenia udziału:

po kliknięciu w miasto jw.

lub pod adresem:  https://konferencje.rp.pl

 

Zapraszamy równiesz na nasze szkolenie: Jak przygotować firmę do PPK


Skontaktuj się z nami

Karolina Łąkowska
Dyrektor Centrum Edukacji
607 595 131, (22) 560 76 70

e-mail

Małgorzata Buf-Jabłońska
Menedżer ds. szkoleń obligatoryjnych
605 157 756, (22) 560 76 71

e-mail

Anna Ciucias
Koordynator projektów szkoleniowych
693 333 558, (22) 560 76 70

e-mail

Paweł Jaczewski
Menedżer ds. sprzedaży szkoleń
e-mail
601 832 482, (22) 495 76 02

Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych

e-mail

Szkolenia wg kategorii

Szkolenia wg lokalizacji

Zamów szkolenie

Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.

Informacje o szkoleniach

Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do bazy danych.

Dlaczego PKF

1

Szkolimy blisko 950 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej

2

Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR

3

Wysokie kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników to wzrost konkurencyjności na rynku. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zapewnienie efektywnego rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników.

4

Posiadamy 20-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

5

W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań odrzucamy utarte schematy. Szukamy właściwej drogi, skrojonej na miarę oczekiwań naszych Klientów.

Zaufali nam
PTWP S.A.
Poczta Polska
PAP S.A.
Grupa Lotos S.A.
WSiP S.A.
Prochem S.A.
Sokołów S.A.
Pekaes S.A.
Grupa Wydawnicza Infor S.A.
ZT Kruszwica S.A.
Aplisens S.A.
PKP Intercity Sp. z o.o.
Hawe S.A.
Bumar Sp. z o.o.
Phoenix Pharma Sp. z o.o.
Nasi partnerzy
GoldenLine LinkedIn YouTube Facebook Google+ SlideShare Isuu