Fałszowanie sprawozdań finansowych - zapobieganie i wykrywanie

 


600,00 +23% VAT

Cel szkolenia:

Przekazanie wiedzy o prewencji i wykrywaniu oszustw księgowych z uwzględnieniem przypadków dokonywanych za pomocą arkuszy kalkulacyjnych oraz „kreatywnych” zachowań na poziomie pojedynczych zapisów księgowych. 

Szkolenie skierowane do:

Warsztaty przeznaczone są dla osób, które z racji wykonywanych obowiązków zobowiązane są do pogłębiania wiedzy dotyczącej kontroli nad księgowością i raportowaniem finansowym:

  • rad nadzorczych, członków komitetów audytu, członków zarządu oraz dyrektorów finansowych,
  • głównych księgowych i specjalistów z działów finansowo-księgowych odpowiedzialnych za kontrole finansowe,
  • audytorów, kontrolerów wewnętrznych oraz osób zarządzających ryzykiem finansowym.

1. Wprowadzenie do tematyki

  • Globalna skala i statystyka fałszerstw księgowych
  • Analiza wybranych autentycznych przypadków fałszerstw sprawozdań finansowych.

2. „Kreatywne” zapisy księgowe

  • Skala „kreacji”  vs poziom kontroli nad księgowością i procesem raportowania finansowego.   
  • Przykłady schematów wprowadzania oszukańczych zapisów księgowych.
  • Praktyczne kontrole służące zapobieganiu i wykrywaniu „kreatywnych” zapisów księgowych.

3. Arkusz - kalkulacyjny, czy manipulacyjny?

  • Statystyka oszustw księgowych z udziałem arkuszy kalkulacyjnych. 
  • Popularne schematy fałszerstw księgowych i przyczyny trudności w ich wykrywaniu.   
  • Prewencja - kluczowe kontrole zapobiegające oszustwom z udziałem arkuszy kalkulacyjnych. 

4. Studium przypadku

Izabela Zimoch - Konopacka

Posiada wieloletnie doświadczenie menadżerskie w audycie zewnętrznym i wewnętrznym oraz jako członek zarządu i dyrektor finansowy w branży nowych technologii oraz mediów. Od 10 lat prowadzi szkolenia i niestandardowe projekty dla dużych podmiotów. Specjalizuje się w anglojęzycznych finansowych szkoleniach certyfikacyjnych (ACCA, CIMA CIA), jak również autorskich programach zarządzania ryzykiem oszustw i nadużyć́ oraz bezboleśnie wprowadza humanistów do świata finansów. Z wykształcenia ekonomistka, z zamiłowania - ciekawa świata. Entuzjastka łączenia odległych obszarów wiedzy - finansów i marketingu. Zapalona propagatorka design thinking i agile. Nieustraszona  podróżniczka na wyboistych szlakach UX/CX. 

Absolwentka podyplomowych studiów „Psychologia biznesu dla menadżerów” w ALK w Warszawie i tamże uczestniczka kolejnej w swojej karierze szkole trenerów biznesu. Zdobyła m.in. międzynarodowe kwalifikacje ACCA, CIA, CFE i AgileBA. Certyfikowana biegła d/s nadużyć.

Autorka publikacji w miesięczniku „Rachunkowość”: „Nadużycia w dziale sprzedaży” (marzec 2017), „Nadużycia i oszustwa pracownicze” (listopad 2012), „Nadużycia i oszustwa na szczycie firmowej drabiny” (czerwiec 2011).

Termin:
21 września 2018r.
16 października 2018r.

Godziny szkolenia:
9.30 - 16.00

Miejsce szkolenia:
Siedziba PKF przy ul. Orzyckiej 6, lok. 1B w Warszawie

Wskazówki dojazdu komunikacją miejską:

Autobusy: z Dworca Centralnego nr 504, przystanek Gotarda
Metro: stacja Służew a następnie autobusem 193 w kierunku Służewca - należy wysiąść na przystanku Orzycka

Cena uczestnictwa:
600 zł  + 23% VAT

Opłata obejmuje:
wykłady, materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe i lunch. Uczestnicy otrzymują certyfikaty ukończenia szkolenia.

Rabaty:
10% dla Klientów PKF Consult
10% dla osób zgłaszających się na więcej niż jedno szkolenie

Termin płatności:
Opłaty za uczestnictwo należy uiścić przed terminem rozpoczęcia szkolenia po otrzymaniu maila potwierdzającego jego realizację.
Brak opłaty na konto Organizatora w wyżej wymienionym terminie powoduje automatyczne skreślenie z listy uczestników szkolenia.

Dane do płatności:
wpłat należy dokonywać na konto PKF Consult Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej,

Numer konta: 46 8923 0008 0131 2888 2012 0001

Na przelewie bankowym prosimy wpisać imię i nazwisko oraz termin i nazwę szkolenia.


Skontaktuj się z nami

Małgorzata Buf-Jabłońska
Dyrektor Centrum Edukacji
e-mail, 22 560 76 71

Karolina Łąkowska
Menedżer ds. projektów szkoleniowych
e-mail, 22 495 76 02

Anna Ciucias
Koordynator ds. szkoleń
e-mail, 22 560 76 70

Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
e-mail, 693 333 558

Agnieszka Ulanecka
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
e-mail, 601 832 482

Szkolenia wg kategorii

Szkolenia wg lokalizacji

Zamów szkolenie

Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.

Informacje o szkoleniach

Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do bazy danych.

Dlaczego PKF

1

Szkolimy blisko 700 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej

2

Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR

3

Wysokie kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników to wzrost konkurencyjności na rynku. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zapewnienie efektywnego rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników.

4

Posiadamy 20-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

5

W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań odrzucamy utarte schematy. Szukamy właściwej drogi, skrojonej na miarę oczekiwań naszych Klientów.

Zaufali nam
PTWP S.A.
Poczta Polska
PAP S.A.
Grupa Lotos S.A.
WSiP S.A.
Prochem S.A.
Sokołów S.A.
Pekaes S.A.
Grupa Wydawnicza Infor S.A.
ZT Kruszwica S.A.
Aplisens S.A.
PKP Intercity Sp. z o.o.
Hawe S.A.
Bumar Sp. z o.o.
Phoenix Pharma Sp. z o.o.
Nasi partnerzy
GoldenLine LinkedIn YouTube Facebook Google+ SlideShare Isuu