Komunikacja w zespole

 

1 100,00 +23% VAT

Szkolenie daje zarówno niezbędne podstawy komunikowania się w każdym zespole, jak również odkrywa specyfikę komunikowania się danego zespołu, który bierze udział w szkoleniu: jego potrzeb, mocnych stron, ograniczeń i pułapek.

Grupa dostaje nie tylko narzędzia do komunikowania się, ale i buduje postawy niezbędne w komunikacji, takie jak: otwartość, odwaga, odpowiedzialność czy asertywność.

 

Korzyści ze szkolenia:

  • lepszy przepływ informacji

  • mniej sytuacji spornych lub konfliktowych

  • ograniczenie występowania pomyłek, błędów i niedopatrzeń z powodu złej komunikacji

  • lepsze samopoczucie i komfort pracy członków zespołu

 

Organizując szkolenia stawiamy na aktywność i zaangażowanie uczestników, tak, aby w przyszłości potrafili oni w praktyce wykorzystać uzyskane umiejętności przy rozwiązywaniu konkretnych problemów, czy case’ów biznesowych. 

1. Warunki skutecznej komunikacji – do czego dążymy?

  • skuteczność komunikacji – co oznacza?

  • następstwa dobrej i złej komunikacji

  • wpływ komunikacji na inne obszary funkcjonowania zespołu i firmy (morale, samopoczucie, wizerunek na zewnątrz, relacje z klientami etc.)

  • odpowiedzialna komunikacja: co musimy komunikować, a co powinniśmy

2. Przekazywanie treści

  • przekazywanie klarownie i precyzyjnie komunikatów

  • unikanie szumu informacyjnego

  • różnice w komunikacji ustnej i pisemnej

  • posługiwanie się językiem obrazowym

  • wydobywanie treści przekazywanych „nie wprost”

3. Sfera niewerbalna

  • mowa ciała w komunikacji

  • wpływ emocji na nadawanie i odbiór komunikatów

  • rola intencji i oczekiwań w komunikacji

4. Prowadzenie rozmów pracowniczych

  • udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej

  • rozmowy planujące i monitorujące

  • rozmowy dyscyplinujące

  • rozmowy motywujące

5. Sytuacje trudne w komunikacji

  • łagodzenie atmosfery trudnych rozmów

  • odkrywanie punktów zapalnych

  • wypracowywanie nowych zasad współpracy i komunikacji

6. Asertywna komunikacja

  • nieuleganie presji i naciskom

  • asertywne wyrażanie opinii, dzielenie się pomysłami i wizjami

  • budowanie atmosfery, w której wyrażanie siebie będzie naturalne i nieblokowane

  • budowanie otwartości na odmienne zdania, sposoby myślenia i sposoby bycia

Nasi trenerzy to zespół profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów.

Są to przede wszystkim praktycy z pasją, posiadający bogate doświadczenie w biznesie.

Ich umiejętności, profesjonalizm oraz ukierunkowanie na potrzeby Klienta, umożliwiają wskazywanie optymalnych oraz innowacyjnych rozwiązań.

Ekspertów dobieramy w zależności od specyfiki tematu, organizacji i grupy, tak aby dopasować rozwiązanie do bieżących potrzeb Klienta.

Wiemy, że oczekujecie Państwo najwyższych standardów zarówno jeżeli chodzi o merytorykę jak i atrakcyjną formę prowadzonych zajęć. Dlatego nasze szkolenia mają zawsze charakter praktyczny i oparte są o aktualne studium przypadków oraz dyskusję z trenerami.

Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.

Opłata obejmuje:

wykłady, materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe i lunch. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia.

Rabaty:

10% dla Klientów PKF Consult

Płatności:

płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.

Dane do płatności:

wpłat należy dokonywać na konto PKF Consult Spółka z o.o. Sp. k. w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej.

Numer konta: 46 8923 0008 0131 2888 2012 0001

Na przelewie bankowym prosimy wpisać imię i nazwisko oraz termin i nazwę szkolenia.

 

Godziny szkolenia:

9.30 - 16.00

Miejsce szkolenia:

Siedziba PKF przy ul. Orzyckiej 6 lok. 1B w Warszawie

Wskazówki dojazdu komunikacją miejską:

  • Autobusy: z Dworca Centralnego nr 504, przystanek Gotarda

  • Metro: stacja Służew a następnie autobusem 193 w kierunku Służewca - należy wysiąść na przystanku Orzycka

 


Skontaktuj się z nami

Karolina Łąkowska
Dyrektor Centrum Edukacji
607 595 131, (22) 495 76 02

e-mail

Małgorzata Buf-Jabłońska
Menedżer ds. szkoleń obligatoryjnych
605 157 756, (22) 560 76 71

e-mail

Anna Ciucias
Koordynator projektów szkoleniowych
693 333 558, (22) 560 76 70

e-mail

Paweł Jaczewski
Menedżer ds. sprzedaży szkoleń
e-mail
601 832 482, (22) 560 76 55

Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych

e-mail

Szkolenia wg kategorii

Szkolenia wg lokalizacji

Zamów szkolenie

Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.

Informacje o szkoleniach

Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do bazy danych.

Dlaczego PKF

1

Szkolimy blisko 950 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej

2

Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR

3

Wysokie kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników to wzrost konkurencyjności na rynku. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zapewnienie efektywnego rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników.

4

Posiadamy 20-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

5

W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań odrzucamy utarte schematy. Szukamy właściwej drogi, skrojonej na miarę oczekiwań naszych Klientów.

Zaufali nam
PTWP S.A.
Poczta Polska
PAP S.A.
Grupa Lotos S.A.
WSiP S.A.
Prochem S.A.
Sokołów S.A.
Pekaes S.A.
Grupa Wydawnicza Infor S.A.
ZT Kruszwica S.A.
Aplisens S.A.
PKP Intercity Sp. z o.o.
Hawe S.A.
Bumar Sp. z o.o.
Phoenix Pharma Sp. z o.o.
Nasi partnerzy
GoldenLine LinkedIn YouTube Facebook Google+ SlideShare Isuu