Szkolenie daje zarówno niezbędne podstawy komunikowania się w każdym zespole, jak również odkrywa specyfikę komunikowania się danego zespołu, który bierze udział w szkoleniu: jego potrzeb, mocnych stron, ograniczeń i pułapek.
Grupa dostaje nie tylko narzędzia do komunikowania się, ale i buduje postawy niezbędne w komunikacji, takie jak: otwartość, odwaga, odpowiedzialność czy asertywność.
Korzyści ze szkolenia:
lepszy przepływ informacji
mniej sytuacji spornych lub konfliktowych
ograniczenie występowania pomyłek, błędów i niedopatrzeń z powodu złej komunikacji
lepsze samopoczucie i komfort pracy członków zespołu
Organizując szkolenia stawiamy na aktywność i zaangażowanie uczestników, tak, aby w przyszłości potrafili oni w praktyce wykorzystać uzyskane umiejętności przy rozwiązywaniu konkretnych problemów, czy case’ów biznesowych.
1. Warunki skutecznej komunikacji – do czego dążymy?
skuteczność komunikacji – co oznacza?
następstwa dobrej i złej komunikacji
wpływ komunikacji na inne obszary funkcjonowania zespołu i firmy (morale, samopoczucie, wizerunek na zewnątrz, relacje z klientami etc.)
odpowiedzialna komunikacja: co musimy komunikować, a co powinniśmy
2. Przekazywanie treści
przekazywanie klarownie i precyzyjnie komunikatów
unikanie szumu informacyjnego
różnice w komunikacji ustnej i pisemnej
posługiwanie się językiem obrazowym
wydobywanie treści przekazywanych „nie wprost”
3. Sfera niewerbalna
mowa ciała w komunikacji
wpływ emocji na nadawanie i odbiór komunikatów
rola intencji i oczekiwań w komunikacji
4. Prowadzenie rozmów pracowniczych
udzielanie konstruktywnej informacji zwrotnej
rozmowy planujące i monitorujące
rozmowy dyscyplinujące
rozmowy motywujące
5. Sytuacje trudne w komunikacji
łagodzenie atmosfery trudnych rozmów
odkrywanie punktów zapalnych
wypracowywanie nowych zasad współpracy i komunikacji
6. Asertywna komunikacja
nieuleganie presji i naciskom
asertywne wyrażanie opinii, dzielenie się pomysłami i wizjami
budowanie atmosfery, w której wyrażanie siebie będzie naturalne i nieblokowane
budowanie otwartości na odmienne zdania, sposoby myślenia i sposoby bycia
Nasi trenerzy to zespół profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów.
Są to przede wszystkim praktycy z pasją, posiadający bogate doświadczenie w biznesie.
Ich umiejętności, profesjonalizm oraz ukierunkowanie na potrzeby Klienta, umożliwiają wskazywanie optymalnych oraz innowacyjnych rozwiązań.
Ekspertów dobieramy w zależności od specyfiki tematu, organizacji i grupy, tak aby dopasować rozwiązanie do bieżących potrzeb Klienta.
Wiemy, że oczekujecie Państwo najwyższych standardów zarówno jeżeli chodzi o merytorykę jak i atrakcyjną formę prowadzonych zajęć. Dlatego nasze szkolenia mają zawsze charakter praktyczny i oparte są o aktualne studium przypadków oraz dyskusję z trenerami.
Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.
Opłata obejmuje:
wykłady, materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe i lunch. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Rabaty:
10% dla Klientów PKF Consult
Płatności:
płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
Dane do płatności:
wpłat należy dokonywać na konto PKF Consult Spółka z o.o. Sp. k. w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej.
Numer konta: 46 8923 0008 0131 2888 2012 0001
Na przelewie bankowym prosimy wpisać imię i nazwisko oraz termin i nazwę szkolenia.
Godziny szkolenia:
9.30 - 16.00
Miejsce szkolenia:
Siedziba PKF przy ul. Orzyckiej 6 lok. 1B w Warszawie
Wskazówki dojazdu komunikacją miejską:
Autobusy: z Dworca Centralnego nr 504, przystanek Gotarda
Metro: stacja Służew a następnie autobusem 193 w kierunku Służewca - należy wysiąść na przystanku Orzycka
Karolina Łąkowska
Dyrektor Centrum Edukacji
607 595 131, (22) 560 76 70
Patrycja Lichacy
Koordynator ds. projektów szkoleniowych
693 333 558, (22) 560 76 70
Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
570 094 969, (22) 495 76 02
Paweł Jaczewski
Menedżer ds. sprzedaży szkoleń
601 832 482, (22) 495 76 02
e-mail
Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.
Szkolimy blisko 950 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej
Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR
Wysokie kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników to wzrost konkurencyjności na rynku. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zapewnienie efektywnego rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników.
Posiadamy 20-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR
W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań odrzucamy utarte schematy. Szukamy właściwej drogi, skrojonej na miarę oczekiwań naszych Klientów.