Kontrole i postępowania podatkowe




600,00 +23% VAT

W trakcie szkolenia uczestnicy uzyskają praktyczne informacje dotyczące procedur kontroli podatkowej oraz celno-skarbowej, w tym m.in.:

  • uprawnień kontrolowanych,

  • przygotowania procedur wewnętrznych,

  • obowiązków udzielania wyjaśnień na żądanie organów przez kontrahentów,

  • ryzyka sankcji karno-skarbowych w przypadku udzielania nieprecyzyjnych wyjaśnień lub zignorowania wezwania,

  • zakresu informacji, które organy mogą pozyskać bez wiedzy zainteresowanych od innych podmiotów, m.in. banków, funduszy inwestycyjnych, banków prowadzących działalność maklerską.

 

Pod okiem prowadzących uczestnicy będę mieli możliwość przygotowania stosownych procedur wewnętrznych, które pozwolą im na zminimalizowanie ryzyk.

 

Szkolenie skierowane do:

  • Członków Zarządów

  • Dyrektorów Finansowych

  • Głównych Księgowych.

  1. Wprowadzenie – reforma KAS.

  2. Wszczęcie kontroli podatkowej i celno-skarbowej.

  3. Prawa i obowiązki kontrolujących i kontrolowanych.

  4. Terminy trwania kontroli.

  5. Prawo do korygowania deklaracji.

  6. Czynności wyjaśniające – jak przekazywać dowody?

  7. Zakończenie kontroli podatkowej i celno-skarbowej.

  8. Odwołania.

  9. Praktyczne rekomendacje w zakresie procedury kontroli?

  10. Podsumowanie – rekomendacje wewnętrznych procedur.

Edyta Duczyńska

Doradca Podatkowy nr  2124
Z wykształcenia prawnik oraz ekonomista - absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada wieloletnie doświadczenie w doradztwie prawnym i podatkowym na rzecz podmiotów polskich oraz międzynarodowych grup kapitałowych, w szczególności w zakresie doradztwa przy  procesach fuzji i przejęć, restrukturyzacji podmiotów gospodarczych, prowadzenia audytów due diligence prawnych i podatkowych, sporządzania biznes planów oraz prospektów emisyjnych. Pełnomocnik spółek przed organami podatkowymi i celno-skarbowymi, reprezentowała wielu klientów w sporach przed organami podatkowymi  oraz sądami administracyjnymi. Prowadziła  bieżącą obsługę prawną i podatkową wielu podmiotów w zakresie m.in. prawa handlowego, prawa nieruchomości, praw autorskich, prawa ochrony konkurencji. W ramach współpracy z Zarządami spółek uczestniczyła w opracowaniu wielu strategii inwestycyjnych i rozwoju biznesu. Autorka publikacji z zakresu podatków. Członek  Państwowej Komisji Egzaminacyjnej ds. Doradztwa Podatkowego II kadencji. Członek Krajowej Rady Doradców Podatkowych II kadencji.

 

Jolanta Nowicka

Pełni funkcję managera ds. doradztwa podatkowego w PKF Consult Sp. z o.o. Sp.k.
Były pracownik Izby Administracji Skarbowej oraz były orzecznik prowadzący postępowania podatkowe w zakresie podatku VAT – rozstrzygający zarówno w I jak i w II instancji.Dysponuje praktyczną i ugruntowaną wiedzę w zakresie prawa materialnego i procesowego oraz doświadczenie w planowaniu strategii i sporządzaniu pism procesowych w obrębie kontroli i postępowań podatkowych.
Posiada ponad 15 letnie doświadczenie na stanowiskach średniego i wyższego szczebla w międzynarodowych spółkach kapitałowych, gdzie zajmowała się m.in. wdrażaniem procedur i usprawnianiem procesów zgodnie z filozofią Six Sigma w spółkach CAT - Caterpillar, SEAT, Cefic Simon Ivanhoe JV Simon Property Group (USA) and İvanhoe Cambridge (Canada).
Specjalizuje się w podatku VAT, w problematyce podmiotów kaucyjnych, a także w podatku dochodowym CIT oraz PIT, jak również w prawie procesowym. Posiada praktyczne doświadczenie w temacie sporów przedsiębiorców z organami podatkowymi w trakcie toczących się kontroli i postępowań podatkowych. Ponadto brała udział w audytach podatkowych zarówno spółek kapitałowych, osobowych jak i jednostek budżetowych. Posiada doświadczenie w zakresie sporządzania biznes planów oraz analiz ekonomicznych i finansowych przedsiębiorstw. Posiada certyfikat samodzielnego księgowego.
 

Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.

Opłata obejmuje:

wykłady, materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe i lunch. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia.

Rabaty:

10% dla Klientów PKF Consult

Płatności:

płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.

Dane do płatności:

wpłat należy dokonywać na konto PKF Consult Spółka z o.o. Sp. k. w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej.

Numer konta: 46 8923 0008 0131 2888 2012 0001

Na przelewie bankowym prosimy wpisać imię i nazwisko oraz termin i nazwę szkolenia.

 

Godziny szkolenia:

9.30 - 16.00

Miejsce szkolenia:

Siedziba PKF przy ul. Orzyckiej 6 lok. 1B w Warszawie

Wskazówki dojazdu komunikacją miejską:

  • Autobusy: z Dworca Centralnego nr 504, przystanek Gotarda

  • Metro: stacja Służew a następnie autobusem 193 w kierunku Służewca - należy wysiąść na przystanku Orzycka

 


Skontaktuj się z nami

Karolina Łąkowska
Dyrektor Centrum Edukacji
e-mail
607 595 131, (22) 495 76 02

Małgorzata Buf-Jabłońska
Menedżer ds. szkoleń obligatoryjnych
e-mail
605 157 756, (22) 560 76 71

Anna Ciucias
Koordynator ds. szkoleń
e-mail, (22) 560 76 70

Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
e-mail
693 333 558, (22) 560 76 55

Agnieszka Ulanecka
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
e-mail
601 832 482, (22) 560 76 55

Szkolenia wg kategorii

Szkolenia wg lokalizacji

Zamów szkolenie

Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.

Informacje o szkoleniach

Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do bazy danych.

Dlaczego PKF

1

Szkolimy blisko 950 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej

2

Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR

3

Wysokie kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników to wzrost konkurencyjności na rynku. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zapewnienie efektywnego rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników.

4

Posiadamy 20-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

5

W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań odrzucamy utarte schematy. Szukamy właściwej drogi, skrojonej na miarę oczekiwań naszych Klientów.

Zaufali nam
PTWP S.A.
Poczta Polska
PAP S.A.
Grupa Lotos S.A.
WSiP S.A.
Prochem S.A.
Sokołów S.A.
Pekaes S.A.
Grupa Wydawnicza Infor S.A.
ZT Kruszwica S.A.
Aplisens S.A.
PKP Intercity Sp. z o.o.
Hawe S.A.
Bumar Sp. z o.o.
Phoenix Pharma Sp. z o.o.
Nasi partnerzy
GoldenLine LinkedIn YouTube Facebook Google+ SlideShare Isuu