Najnowsze zmiany 2021 w prawie pracy

Szkolenie będzie realizowane w formule wirtualnej



590,00 +23% VAT

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z obecnymi i nadchodzącymi zmianami dotyczącymi prawa pracy. Poruszone zostaną kwestie związane z regulacjami związanymi z pracą zdalną oraz tarczą antykryzysową,

Dodatkowo analizie zostaną poddane stanowiska PIP, UODO, MRPIT oraz orzeczeń sądów dotyczących prawa pracy.

Korzyści dla uczestnika:

  • poznasz najnowsze zmiany w przepisach prawa pracy
  • zdobędziesz wiedzę jak wdrożyć obecne i nadchodzące zmiany w swojej firmy
  • nabędziesz umiejętności rozwiązywania problemów związanych z zastosowaniem obecnych przepisów w Twoim przedsiębiorstwie
  • dowiesz się jak rozliczać czas pracy zdalnej

Adresaci szkolenia:

  • Dyrektorzy jednostek organizacyjnych
  • Wyższa kadra kierownicza
  • Kierownicy liniowy
  • Koordynatorzy zespołów
  • Dyrektorzy Personalni
  • Pracownicy działów personalnych
  • Osoby, które chcą nabyć lub uporządkować wiedzę i umiejętności w zakresie prawa pracy
  1. Płaca minimalna w roku 2021 i jej wpływ na inne składniki wynagrodzenia  
  2. Zmiany w kodeksie pracy dotyczące kar dla pracodawców, którzy zatajają pełną kwotę wynagrodzenia dla pracowników z obciążeniem alimentacyjnym
  3. Praca zdalna
  • Zasady wprowadzania
  • Regulamin pracy zdalnej
  • Rozliczanie czasu pracy pracownika na pracy zdalnej
  • Zasady BHP na pracy zdalnej
  1. Obowiązek zgłaszania do ZUS umów o dzieło zawartych po 1 stycznia 2021
  • Płatnicy składek zobowiązani do zgłaszania umów o dzieło do ZUS
  • Konsekwencje niedokonania zgłoszenia umów o dzieło do ZUS
  • Jak zidentyfikować umowę zlecenia i umowę o dzieło – podstawowe różnice między umowami cywilnoprawnymi
  1. Projekt pełnego oskładkowania wszystkich umów zlecenia.
  2. Uprawnienia ZUS w przypadku kontroli pracownika, przebywającego na zwolnieniu lekarskim
  3. Tarcza antykryzysowa
  • Wydłużenie ważności orzeczeń lekarskich badań okresowych i wstępnych
  • Możliwość jednostronnego zlecenia przez pracodawcę wykorzystania zaległego urlopu wypoczynkowego
  1. Nowe zasady kontroli PIP
  2. Minimalne zasady ochrony sygnalistów – obowiązek wdrożenie do 17  grudnia 2021 przepisów Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października  2019
  3. Zmiany dotyczące uprawnień rodzicielskich w związku z Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)  2019/1158 z dnia 20 czerwca 2019 r. w sprawie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym rodziców i opiekunów oraz uchylająca dyrektywę Rady 2010/18/UE 
  4. Najnowsze stanowiska PIP, UODO, MRPIT oraz orzeczenia sądów z zakresu prawa pracy

 

Iwona Wołkiewicz

Absolwentka Studiów Podyplomowych z Prawa Pracy na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Szkole Głównej Handlowej. Umiejętności trenerskie szkoliła na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego oraz licznych kursach trenerskich. Wieloletni praktyk na stanowiskach Specjalisty ds. Administracji Personalnej, Specjalisty ds. Rozwoju Personelu, HR Business Partner. Doświadczenie zawodowe zdobywała w międzynarodowych korporacjach Coca – Cola HBC, PTK Centertel (Orange), GTS Poland (Grupa T-Mobile), MDDP Outsourcing Kadr i Płac (usługi świadczone m.in. dla firm: Alior Bank, Krono, AccorHotels, Merck). Od 12 lat prowadzi szkolenia z zakresu prawa pracy.

Obecnie pracuje jako wykładowca na Uczelni Techniczno -Handlowej
im. H. Chodkowskiej. Współpracując z Infor prowadzi szkolenia internetowe (Inforakademia), jak również jest prelegentem na licznych Konferencjach organizowanych pod patronatem Gazety Prawnej.

Prowadzi także szkolenia zamknięte dla konkretnych firm zarówno z sektora publicznego jak też z sektora prywatnego. Doradza jak wykorzystać przepisy prawa pracy w elastycznym zarządzaniu przedsiębiorstwem. Proponuje szereg praktycznych rozwiązań usprawniających pracę w dziale kadr.

Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.

Opłata obejmuje:

wykłady oraz materiały szkoleniowe. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia.

Rabaty:

10% dla Klientów PKF Consult

Płatności:

płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.

Godziny szkolenia:

09.30 - 15.00

Szkolenie będzie realizowane w formule wirtualnej. Dlatego ważne jest, by mieli Państwo stabilne łącze internetowe. Link do szkolenia otrzymają Państwo na dzień przed jego terminem.


Skontaktuj się z nami

Karolina Łąkowska
Dyrektor Centrum Edukacji
607 595 131, (22) 560 76 70

e-mail

Patrycja Lichacy
Koordynator ds. projektów szkoleniowych
693 333 558, (22) 560 76 70

e-mail

Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
570 094 969, (22) 495 76 02

e-mail

 

Paweł Jaczewski
Menedżer ds. sprzedaży szkoleń

601 832 482, (22) 495 76 02
e-mail

Szkolenia wg kategorii

Szkolenia wg lokalizacji

Zamów szkolenie

Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.

Informacje o szkoleniach

Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do bazy danych.

Dlaczego PKF

1

Szkolimy blisko 950 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej

2

Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR

3

Wysokie kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników to wzrost konkurencyjności na rynku. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zapewnienie efektywnego rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników.

4

Posiadamy 20-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

5

W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań odrzucamy utarte schematy. Szukamy właściwej drogi, skrojonej na miarę oczekiwań naszych Klientów.

Zaufali nam
PTWP S.A.
Poczta Polska
PAP S.A.
Grupa Lotos S.A.
WSiP S.A.
Prochem S.A.
Sokołów S.A.
Pekaes S.A.
Grupa Wydawnicza Infor S.A.
ZT Kruszwica S.A.
Aplisens S.A.
PKP Intercity Sp. z o.o.
Hawe S.A.
Bumar Sp. z o.o.
Phoenix Pharma Sp. z o.o.
Nasi partnerzy
GoldenLine LinkedIn YouTube Facebook Google+ SlideShare Isuu