Nowa struktura JPK od 1 października 2020 r.

Szkolenie będzie realizowane w formule wirtualnej


250,00 +23% VAT

Ministerstwo Finansów poinformowało o przesunięciu terminu obowiązkowego stosowania nowego pliku JPK_VAT. Intencją zmiany jest odciążenie przedsiębiorców dotkniętych konsekwencjami pandemii koronawirusa.

W komunikacje Ministerstwa Finansów przekazanym do Polskiej Agencji Prasowej, możemy przeczytać:

“Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom podatników w celu odciążenia ich z nowych obowiązków w związku z panującym stanem epidemii spowodowanym wirusem SARS CoV-2, przesuwamy termin obligatoryjnego składania nowego JPK_VAT dla wszystkich podatników z 1 lipca 2020 r. na 1 października 2020 r. “

To działanie jest odpowiedzią m.in. na niedawny apel Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców. Dla MŚ, ale również dla dużych firm, wdrożenie nowego obowiązku w ustalonym poprzednio na 1 lipca terminie byłoby znacznie utrudnione lub niemożliwe.

1. Nowe struktury  JPK_V7M i JPK_V7K

2. Podział na część deklaracyjną i ewidencyjną

3.  Wysyłanie części ewidencyjnej i deklaracyjnej przez podatników rozliczających się kwartalnie

4. Korekty struktur JPK wysłanych do czerwca 2020r

5. Korekty nowych struktur JPK

6. Omówienie poszczególnych elementów nowej struktury:

  • nagłówka

  • podmiot

  • ewidencja

  • sprzedaż

  • zakup

  • deklaracja

7. Struktura w zakresie podatku naliczonego

8. Struktura w zakresie podatku należnego

9. Nowe faktury FP (do paragonu)  w rejestrach sprzedażowych

10. Założenia dotyczące wypełniania struktury ewidencyjnej

11. Oznaczenia dostaw towarów i świadczenia usług prezentowane są za pomocą symboli GTU_01 – GTU_13.

12. Oznaczenia procedur za pomocą nowych symboli

13. Struktura ewidencji w zakresie podatku naliczonego dla JPK_V7M i JPK_V7K - ZakupVAT_Marza

14. Struktura sum kontrolnych dla ewidencji w zakresie podatku naliczonego dla JPK_V7M i JPK_V7K

15. Struktura deklaracji dla JPK_V7M i JPK_V7K

16.Złożenie pierwotnego pliku JPK_V7M (deklaracja i ewidencja).

17. Złożenie pierwotnego pliku JPK_V7K (ewidencja za dwa pierwsze miesiące kwartału)

18. Złożenie pierwotnego pliku JPK_V7K (ewidencja za trzeci miesiąc kwartału wraz z deklaracją za cały kwartał)

Jarosław Stankiewicz

Praktyk z 27-letnim doświadczeniem w biznesie,  ekonomista i certyfikowany trener biznesu. Absolwent studiów podyplomowych z zakresu zarządzania finansami prowadzonych przez Szkołę Główną Handlową w Warszawie oraz rachunkowości i audytu na Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.

Posiada praktyczne doświadczenie pozyskane m.in. podczas pracy na stanowiskach zarządczych oraz przy realizacji dużych projektów szkoleniowo-doradczych. Specjalizuje się m.in. w zakresie prawa pracy, kadrach i płacach, analizie ekonomiczno - finansowej, rachunkowości,  inwentaryzacji, środków trwałych, ewidencji i wyceny wartości niematerialnych i prawnych, zarządzania kosztami i finansami, systemów ekonomicznych, podatków, zarządzania strategicznego, Lean Accounting, controllingu, audytu i zarządzania ryzykiem czy MSR i MSSF.

Szkolenia prowadzi warsztatowo, kładąc nacisk na aspekty praktyczne, odnoszące się do specyfiki pracy uczestników zajęć. W działalności dydaktycznej wykorzystuje praktyczne doświadczenia zawodowe.

Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.

 

Rabaty:

10% dla Klientów PKF Consult

Płatności:

płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.

 

Godziny szkolenia: 10:00 - 13.00

Szkolenie będzie realizowane w formule wirtualnej. Dlatego ważne jest, by mieli Państwo stabilne łącze internetowe. Link do szkolenia otrzymają Państwo na dzień przed jego terminem.


Skontaktuj się z nami

Karolina Łąkowska
Dyrektor Centrum Edukacji
607 595 131, (22) 560 76 70

e-mail

Anna Ciucias
Koordynator projektów szkoleniowych
693 333 558, (22) 560 76 70

e-mail

Paweł Jaczewski
Menedżer ds. sprzedaży szkoleń
e-mail
601 832 482, (22) 495 76 02

Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych

e-mail

Szkolenia wg kategorii

Szkolenia wg lokalizacji

Zamów szkolenie

Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.

Informacje o szkoleniach

Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do bazy danych.

Dlaczego PKF

1

Szkolimy blisko 950 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej

2

Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR

3

Wysokie kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników to wzrost konkurencyjności na rynku. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zapewnienie efektywnego rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników.

4

Posiadamy 20-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

5

W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań odrzucamy utarte schematy. Szukamy właściwej drogi, skrojonej na miarę oczekiwań naszych Klientów.

Zaufali nam
PTWP S.A.
Poczta Polska
PAP S.A.
Grupa Lotos S.A.
WSiP S.A.
Prochem S.A.
Sokołów S.A.
Pekaes S.A.
Grupa Wydawnicza Infor S.A.
ZT Kruszwica S.A.
Aplisens S.A.
PKP Intercity Sp. z o.o.
Hawe S.A.
Bumar Sp. z o.o.
Phoenix Pharma Sp. z o.o.
Nasi partnerzy
GoldenLine LinkedIn YouTube Facebook Google+ SlideShare Isuu