Nowelizacja przepisów dotyczących użytkowania wieczystego

590,00 +23% VAT

Adresaci:

Szkolenie dedykowane jest przede wszystkim do pracowników urzędów gmin i miast oraz starostw, w szczególności wydziałów gospodarki nieruchomościami, geodezji, nieruchomości, podatków, a także osoby zainteresowane tematyką użytkowania wieczystego jak notariusze czy deweloperzy.

 

Cel szkolenia:

Omówienie regulacji prawnych z zakresu użytkowania wieczystego wraz z analizą najnowszych zmian w tym temacie.

  1. Stan dzisiejszy w zakresie użytkowania wieczystego
  2. Powstanie użytkowania, umowa o użytkowanie wieczyste, wpływ regulacji na prawo użytkowania wieczystego.
  3. Zakres nowelizacji dotyczący przekształcenia użytkowania wieczystego nieruchomości przeznaczonych lub wykorzystywanych na cele mieszkaniowe we własność
  4. Które nieruchomości obejmuje nowelizacja?
  5. Szczególne kategorie gruntów i odrębności z tym związane
  6. Nowy dokument - zaświadczenie o przekształceniu
  7. Procedura i metodologia wydawania zaświadczeń
  8. Zaświadczenia wydawane z urzędu i na wniosek, zasady i tryby.
  9. Jakie prawa przysługują użytkownikowi wieczystemu w kontekście przekształcenia gruntów z mocy prawa
  10. Opłata przekształceniowa
  11. Zasady wnoszenia opłat, w szczególności wysokości, terminy wnoszenia, zwolnienia, waloryzacja
  12. Udzielanie bonifikat – procedura, zasady
  13. Bonifikaty obligatoryjne i fakultatywne
  14. Możliwości kwestionowania wysokości opłaty
  15. Grunty budowlane i sposób przekształcania
  16. Zmiany w przepisach dotychczasowych
  17. Zgłaszane uwagi do zakresu nowelizacji
  18. Pytania i dyskusja.

Łukasz Pietruk

Radca prawny, absolwent Wydziału Prawa i Administracji UKSW, absolwent studiów podyplomowych “Fundusze Strukturalne Unii Europejskiej w Praktyce”. W codziennej pracy świadczy usługi doradcze, prowadzi szkolenia dla instytucji prywatnych i publicznych. Współautor książki „Badanie stanu prawnego nieruchomości”. Posiada własne publikacje naukowe z kilku dziedzin prawa. Szkolenia prowadzi od 2006 r.

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie jako trener i konsultant.

Prowadził szkolenia m.in. dla następujących instytucji: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, Starostwo Powiatowe w Brzegu, Starostwo Powiatowe w Dębicy, Starostwo Powiatowe Warszawskie Zachodnie, Sąd Rejonowy w Krakowie, Sąd Rejonowy w Częstochowie, Sąd Rejonowy w Rzeszowie, Sąd Rejonowy w Gliwicach, Citibank Handlowy S.A., Bank Zachodni WBK S.A., Główny Inspektorat Farmaceutyczny, Dolnośląskie Stowarzyszenie Pośredników w Obrocie Nieruchomościami i wiele innych.

Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.

Opłata obejmuje:

wykłady, materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe i lunch. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia.

Rabaty:

10% dla Klientów PKF Consult

Płatności:

płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.

Dane do płatności:

wpłat należy dokonywać na konto PKF Consult Spółka z o.o. Sp. k. w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej.

Numer konta: 46 8923 0008 0131 2888 2012 0001

Na przelewie bankowym prosimy wpisać imię i nazwisko oraz termin i nazwę szkolenia.

 

Godziny szkolenia:

9.30 - 16.00

Miejsce szkolenia:

Siedziba PKF przy ul. Orzyckiej 6 lok. 1B w Warszawie

Wskazówki dojazdu komunikacją miejską:

  • Autobusy: z Dworca Centralnego nr 504, przystanek Gotarda

  • Metro: stacja Służew a następnie autobusem 193 w kierunku Służewca - należy wysiąść na przystanku Orzycka

 


Skontaktuj się z nami

Karolina Łąkowska
Dyrektor Centrum Edukacji
607 595 131, (22) 495 76 02

e-mail

Małgorzata Buf-Jabłońska
Menedżer ds. szkoleń obligatoryjnych
605 157 756, (22) 560 76 71

e-mail

Anna Ciucias
Koordynator ds. szkoleń
693 333 558, (22) 560 76 70

e-mail

Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
(22) 560 76 55

e-mail

Szkolenia wg kategorii

Szkolenia wg lokalizacji

Zamów szkolenie

Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.

Informacje o szkoleniach

Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do bazy danych.

Dlaczego PKF

1

Szkolimy blisko 950 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej

2

Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR

3

Wysokie kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników to wzrost konkurencyjności na rynku. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zapewnienie efektywnego rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników.

4

Posiadamy 20-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

5

W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań odrzucamy utarte schematy. Szukamy właściwej drogi, skrojonej na miarę oczekiwań naszych Klientów.

Zaufali nam
PTWP S.A.
Poczta Polska
PAP S.A.
Grupa Lotos S.A.
WSiP S.A.
Prochem S.A.
Sokołów S.A.
Pekaes S.A.
Grupa Wydawnicza Infor S.A.
ZT Kruszwica S.A.
Aplisens S.A.
PKP Intercity Sp. z o.o.
Hawe S.A.
Bumar Sp. z o.o.
Phoenix Pharma Sp. z o.o.
Nasi partnerzy
GoldenLine LinkedIn YouTube Facebook Google+ SlideShare Isuu