Organizacja w środowisku międzynarodowym - kwestie praktyczne zarządzania. Perspektywa firmy i jej interesariuszy.

 



580,00 +23% VAT

Autorski program szkoleniowy stworzony na bazie najnowszych badań na temat wpływu środowiska wielokulturowego na funkcjonowanie organizacji. Zawiera również praktyczne case study odnoszące się do wyzwań związanych z zarządzaniem międzykulturowym.

 

Cel szkolenia:

  • wzrost kompetencji uczestników szkolenia w obszarze używania narzędzi niezbędnych do prawidłowego i skutecznego zarządzania organizacjom w środowisku międzynarodowym.

  • podniesienie poziomu świadomości czynników wpływających na efektywną komunikację biznesową w obszarze międzykulturowym.

  • uwrażliwienie na pułapki związane z nieświadomością wywodzenia się z określonej kultury przy kontakcie z innymi kulturami

  • poznanie zasad rozwiązywania sporów w przestrzeni środowiska międzynarodowego.

  • wykorzystanie pozyskanej wiedzy w praktyce, czyli ćwiczenia i analizy.

 

Szkolenie jest skierowane do:

  • Dyrektorów Finansowych i Managerów

  • Project Managerów

  • Dyrektorów  Administracyjnych

  • Dyrektorów Digital oraz Social Media

  • Właścicieli firm

1. Kod komunikacji biznesowej a kody kulturowe. Różnice, punkty wspólne, napięcia

  • Globalny język biznesu jako narzędzie komunikacji

  • Kody kulturowe i ich nieświadomy wpływ na komunikacje

  • Obszary potencjalnych napięć i nieporozumień w środowisku międzynarodowym

  • Systemowe sposoby radzenia sobie z zakłóceniami komunikacyjnymi. Analiza Nieświadomej Drabiny Wnioskowania

 

2. Zarządzanie zespołami w kontekście organizacji międzynarodowych

  • Podejście etnocentryczne, policentryczne I geocentryczne. Zasady I wyzwania z nimi związane

  • Cztery podstawowe wymiary danej kultury : Hierarchiczność(dystans władzy), indywidualizm/kolektywność, kobiece/męskie, silne/słabe unikanie niepewności. Rozpoznanie i wykorzystywanie w codziennej działalności organizacji

 

3. Marketing międzynarodowy

  • Dystans geograficzny. Odległość między rynkami prowadzącymi wymianę

  • Dystans psychiczny/kulturowy (różnice języka, kultury, tradycji i norm społecznych)

  • Dystans ekonomiczny (różnice w dziedzinie kosztów, korzyści finansowych i ryzyka, siły nabywczej klientów

 

4. Zarządzanie łańcuchem logistycznym w środowisku organizacji wielokulturowej

  • Konfiguracja łańcuchów logistycznych

  • Znaczenie sieci kontaktów z dostawcami a outsourcing

  • Wpływ różnic kulturowych na zarządzanie łańcuchem logistycznym w organizacji

 

5. Case study i ćwiczenia praktyczne

  • Analiza wybranych przykładów współpracy organizacji w środowisku międzynarodowym ze szczególnym akcentem położonym na relacje polskich menadżerów i menadżerek z menadżerami wywodzącymi się z innych kultur

  • Ćwiczenia w zakresie rozpoznawania i przekształcania nieporozumień wynikających z nieświadomości różnic międzykulturowych

Agnieszka Radziwiłowicz

Trenerka biznesu, ekspertka ds. rynku pracy, szkoleń biznesowych i kultury organizacyjnej, praktyk negocjacji, popularyzatorka koncepcji krytycznego myślenia.

Jako trenerka biznesu od wielu lat efektywnie wspiera menedżerów w ich codziennej pracy i wdraża nowe sposoby myślenia o zarządzaniu. Przez ponad 10 lat zdobywała doświadczenie jako HR Business Partner, koordynując projekty rekrutacyjne, zarządzając zespołem rekruterów, tworząc procedury i plany dla działu HR oraz zajmując się usprawnianiem sposobów pracy i wykorzystywania potencjału pracowników.

Głęboką wiedzę teoretyczną łączy z codzienną praktyką. Szkolenia prowadzi warsztatowo, kładąc nacisk na aspekty praktyczne, odnoszące się do specyfiki pracy uczestników zajęć.

Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.

Opłata obejmuje:

wykłady, materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe i lunch. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia.

Rabaty:

10% dla Klientów PKF Consult

Płatności:

płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.

Dane do płatności:

wpłat należy dokonywać na konto PKF Consult Spółka z o.o. Sp. k. w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej.

Numer konta: 46 8923 0008 0131 2888 2012 0001

Na przelewie bankowym prosimy wpisać imię i nazwisko oraz termin i nazwę szkolenia.

 

Godziny szkolenia:

9.30 - 16.00

Miejsce szkolenia:

Siedziba PKF przy ul. Orzyckiej 6 lok. 1B w Warszawie

Wskazówki dojazdu komunikacją miejską:

  • Autobusy: z Dworca Centralnego nr 504, przystanek Gotarda

  • Metro: stacja Służew a następnie autobusem 193 w kierunku Służewca - należy wysiąść na przystanku Orzycka


Skontaktuj się z nami

Karolina Łąkowska
Dyrektor Centrum Edukacji
607 595 131, (22) 495 76 02

e-mail

Małgorzata Buf-Jabłońska
Menedżer ds. szkoleń obligatoryjnych
605 157 756, (22) 560 76 71

e-mail

Anna Ciucias
Koordynator ds. szkoleń
693 333 558, (22) 560 76 70

e-mail

Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
(22) 560 76 55

e-mail

Szkolenia wg kategorii

Szkolenia wg lokalizacji

Zamów szkolenie

Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.

Informacje o szkoleniach

Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do bazy danych.

Dlaczego PKF

1

Szkolimy blisko 950 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej

2

Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR

3

Wysokie kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników to wzrost konkurencyjności na rynku. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zapewnienie efektywnego rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników.

4

Posiadamy 20-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

5

W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań odrzucamy utarte schematy. Szukamy właściwej drogi, skrojonej na miarę oczekiwań naszych Klientów.

Zaufali nam
PTWP S.A.
Poczta Polska
PAP S.A.
Grupa Lotos S.A.
WSiP S.A.
Prochem S.A.
Sokołów S.A.
Pekaes S.A.
Grupa Wydawnicza Infor S.A.
ZT Kruszwica S.A.
Aplisens S.A.
PKP Intercity Sp. z o.o.
Hawe S.A.
Bumar Sp. z o.o.
Phoenix Pharma Sp. z o.o.
Nasi partnerzy
GoldenLine LinkedIn YouTube Facebook Google+ SlideShare Isuu