Podatek dochodowy od osób prawnych 2019

 



590,00 +23% VAT

Uczestnicy tego szkolenia uzyskają kompleksową wiedzę dotyczącą:

  • praktycznych wskazówek w stosowaniu regulacji wprowadzonych w 2017 roku
  • skutków zmian w ustawie o CIT od 2018 roku
  • istniejących możliwości optymalizowania podatku CIT – ulga B+R i program wsparcia dla nowych inwestycji
  • planowanych zmian w ustawie o CIT od 2019 r.

Adresaci szkolenia:

  • Dyrektorzy Finansowi
  • Główni Księgowi
  • Właściciele mikro i małych przedsiębiorstw

1. Doświadczenia w stosowaniu regulacji wprowadzonych w 2017

  • Dokumentacja cen transferowych - interpretacje ogólne i wyjaśnienia Ministerstwa Finansów
  • Mała klauzula antyabuzywna - kiedy restrukturyzacja jest ryzykowna
  • Wkłady niepieniężne
  • Ograniczenia dotyczące transakcji gotówkowych
  • Obniżona stawka CIT
  • Jednorazowe odpisy amortyzacyjne - wątpliwości
  • Certyfikaty rezydencji - bilety lotnicze

2. Zmiany CIT od 2018

  • Podatkowe Grupy Kapitałowe
  • Źródło przychodów z zysków kapitałowych
  • Nieodpłatne zbycie rzeczy lub praw majątkowych
  • Koszty finansowania dłużnego
  • Koszty usług niematerialnych
  • Debt pushed down
  • Ograniczenia w zakresie odpisów amortyzacyjnych i opłat licencyjnych
  • Ulga B+R
  • Wsparcie nowych inwestycji
  • Podatek dla właścicieli niektórych budynków

3. Podatek dochodowy 2019

  • Zmiany w zakresie opodatkowania właścicieli budynków
  • Zamiany w zakresie kosztów używania samochodów
  • Obniżona stawka CIT
  • Ulga na złe długi
  • Nowa metoda rozliczania strat podatkowych
  • Mały podatnik

Daniel Więckowski

Doradca podatkowy nr 11861, związany z podatkami od piętnastu lat. Początkowo doświadczenie zdobywał w organach skarbowych, gdzie uczestniczył w projektach międzynarodowych oraz koordynował realizację projektów krajowych.

Od 2011 roku prowadzi praktykę doradcy podatkowego. Doradza Klientom funkcjonującym w branży nieruchomościowej. Uczestniczył w wielu projektach podatkowych, w tym między innymi w projekcie dotyczącym największego zwrotu VAT z tytułu nabycia Centrum Handlowego w 2013 roku. Przygotowywał również pakiet interpretacji indywidualnych, umożliwiających Klientowi prawidłowe ustalenie wartości środków trwałych w Centrach Handlowych na Górnym Śląsku, Mazowszu i Pomorzu Zachodnim. Wspierał Klientów w trakcie nabywania pakietów nieruchomości logistycznych w Polsce, w tym brał udział w optymalizowaniu rozliczeń podatku od nieruchomości.

Reprezentuje Klientów w toku postepowań podatkowych, postępowań przed sądami administracyjnymi oraz Naczelnym Sądem Administracyjnym,.

Autor publikacji o tematyce podatkowej, prelegent konferencji branży nieruchomościowej, prowadził szkolenia podatkowe między innymi dla Brytyjsko Polskiej Izby Handlowej i Północnej Izby Gospodarczej.

Termin:
8 listopada 2018r.

Godziny szkolenia:
9.30 - 16.00

Miejsce szkolenia:
Siedziba PKF przy ul. Orzyckiej 6, lok. 1B w Warszawie

Wskazówki dojazdu komunikacją miejską:

Autobusy: z Dworca Centralnego nr 504, przystanek Gotarda
Metro: stacja Służew a następnie autobusem 193 w kierunku Służewca - należy wysiąść na przystanku Orzycka

Cena uczestnictwa:
590 zł  + 23% VAT

Opłata obejmuje:
wykłady, materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe i lunch. Uczestnicy otrzymują certyfikaty ukończenia szkolenia.

Rabaty:
10% dla Klientów PKF Consult
10% dla osób zgłaszających się na więcej niż jedno szkolenie

Termin płatności:

Opłaty za uczestnictwo należy uiścić przed terminem rozpoczęcia szkolenia po otrzymaniu maila potwierdzającego jego realizację.

Brak opłaty na konto Organizatora w wyżej wymienionym terminie powoduje automatyczne skreślenie z listy uczestników szkolenia.

Dane do płatności:
Wpłat należy dokonywać na konto PKF Consult Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej,

Numer konta: 46 8923 0008 0131 2888 2012 0001

Na przelewie bankowym prosimy wpisać imię i nazwisko oraz termin i nazwę szkolenia.


Skontaktuj się z nami

Małgorzata Buf-Jabłońska
Dyrektor Centrum Edukacji
e-mail, 22 560 76 71

Karolina Łąkowska
Menedżer ds. projektów szkoleniowych
e-mail, 22 495 76 02

Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. szkoleń
e-mail, 22 560 76 55

Szkolenia wg kategorii

Szkolenia wg lokalizacji

Zamów szkolenie

Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.

Informacje o szkoleniach

Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do bazy danych.

Dlaczego PKF

1

Szkolimy blisko 700 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej

2

Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR

3

Posiadamy 19-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

4

Posiadamy 19-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

5

Zrealizowaliśmy ponad 700 szkoleń dla blisko 15000 słuchaczy - czyli ponad 7800 godzin zajęć przeprowadzonych przez wykładowców PKF

Zaufali nam
PTWP S.A.
Poczta Polska
PAP S.A.
Grupa Lotos S.A.
WSiP S.A.
Prochem S.A.
Sokołów S.A.
Pekaes S.A.
Grupa Wydawnicza Infor S.A.
ZT Kruszwica S.A.
Aplisens S.A.
PKP Intercity Sp. z o.o.
Hawe S.A.
Bumar Sp. z o.o.
Phoenix Pharma Sp. z o.o.
Nasi partnerzy
GoldenLine LinkedIn YouTube Facebook Google+ SlideShare Isuu