Podatek dochodowy w księgach rachunkowych i sprawozdaniu finansowym – aktualny stan prawny

 

650,00 +23% VAT

Korzyści dla uczestników:

Zdobycie wiedzy i umiejętności z zakresu:

  • podatku dochodowego
  • identyfikacji różnic pomiędzy prawem podatkowym, a prawem bilansowym
  • praktycznych aspektów wyceny i ewidencji księgowej przy ustaleniu podatku odroczonego

Adresaci:

  • dyrektorzy finansowi
  • główni księgowi
  • księgowi
  • biegli rewidenci

Do pobrania

I. Podatek dochodowy – istota zagadnienia oraz regulacje wg prawa podatkowego

1. Podstawowe i szczególne regulacje prawne
2. Istota zagadnienia z punku widzenia regulacji prawa podatkowego

  • podmiot i przedmiot opodatkowania
  • źródła przychodów wg ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
  • przychody z działalności gospodarczej podatkowe, wyłączone z podstawy opodatkowania i zwolnione z podatku
  • moment ujęcia przychodów i sposób ich udokumentowania
  • koszty uzyskania przyporządkowane do źródła przychodów i koszty niestanowiące KUP
  • moment ujęcia kosztów uzyskania przychodów i ich udokumentowanie
  • podstawa opodatkowania i podatek dochodowy
  • zeznanie podatkowe a sprawozdanie finansowe

3.  Prezentacja zagadnień z zakresu ustalenia podstawy opodatkowania z wykorzystaniem praktycznych przykładów

II. Identyfikacja różnic pomiędzy prawem podatkowym, a prawem bilansowym – przyczyny tworzenia podatku odroczonego

1. Istota podatku odroczonego
2. Wycena rezerw i aktywów z tytułu podatku odroczonego

  • dodatnie i ujemne różnice pomiędzy wartością bilansową i podatkową
  • wartość podatkowa aktywów i pasywów a wartość bilansowa
  • wycena i ewidencja podatku odroczonego

3.  Ustalenie podatku odroczonego – praktyczne aspekty wyceny i ewidencji księgowej

  • przykłady zastosowań

Do pobrania

 

Jadwiga Godlewska

Biegły rewident, absolwentka SGPiS w Warszawie, Studium Pedagogicznego (też przy SGPiS) oraz Podyplomowego Studium Podatkowego (już przy SGH). Posiada uprawnienia doradcy podatkowego. Od 1991 roku prowadzi własną Kancelarię doradztwa podatkowego. Jako wykładowca współpracowała bądź współpracuje między innymi z wieloma jednostkami szkoleniowymi. Od 2007 do 2011 r. członek Krajowej Komisji Nadzoru KIBR. Od 2007 roku zastępca przewodniczącego Regionalnej Rady KIBR w Warszawie. Autor i współautor licznych publikacji z zakresu rachunkowości, rewizji finansowej i podatków. Wykładowca na szkoleniach obligatoryjnych dla biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej.

Do pobrania

Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.

Opłata obejmuje:

wykłady, materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe i lunch. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia.

Rabaty:

10% dla Klientów PKF Consult

Płatności:

płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.

Dane do płatności:

wpłat należy dokonywać na konto PKF Consult Spółka z o.o. Sp. k. w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej.

Numer konta: 46 8923 0008 0131 2888 2012 0001

Na przelewie bankowym prosimy wpisać imię i nazwisko oraz termin i nazwę szkolenia.

 

Godziny szkolenia:

9.30 - 16.00

Miejsce szkolenia:

Siedziba PKF przy ul. Orzyckiej 6 lok. 1B w Warszawie

Wskazówki dojazdu komunikacją miejską:

  • Autobusy: z Dworca Centralnego nr 504, przystanek Gotarda

  • Metro: stacja Służew a następnie autobusem 193 w kierunku Służewca - należy wysiąść na przystanku Orzycka

 

Do pobrania


Skontaktuj się z nami

Karolina Łąkowska
Dyrektor Centrum Edukacji
e-mail
607 595 131, (22) 495 76 02

Małgorzata Buf-Jabłońska
Menedżer ds. szkoleń obligatoryjnych
e-mail
605 157 756, (22) 560 76 71

Anna Ciucias
Koordynator ds. szkoleń
e-mail, (22) 560 76 70

Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
e-mail
693 333 558, (22) 560 76 55

Agnieszka Ulanecka
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
e-mail
601 832 482, (22) 560 76 55

Szkolenia wg kategorii

Szkolenia wg lokalizacji

Zamów szkolenie

Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.

Informacje o szkoleniach

Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do bazy danych.

Dlaczego PKF

1

Szkolimy blisko 950 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej

2

Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR

3

Wysokie kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników to wzrost konkurencyjności na rynku. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zapewnienie efektywnego rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników.

4

Posiadamy 20-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

5

W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań odrzucamy utarte schematy. Szukamy właściwej drogi, skrojonej na miarę oczekiwań naszych Klientów.

Zaufali nam
PTWP S.A.
Poczta Polska
PAP S.A.
Grupa Lotos S.A.
WSiP S.A.
Prochem S.A.
Sokołów S.A.
Pekaes S.A.
Grupa Wydawnicza Infor S.A.
ZT Kruszwica S.A.
Aplisens S.A.
PKP Intercity Sp. z o.o.
Hawe S.A.
Bumar Sp. z o.o.
Phoenix Pharma Sp. z o.o.
Nasi partnerzy
GoldenLine LinkedIn YouTube Facebook Google+ SlideShare Isuu