Podatek od towarów i usług 2019

 


590,00 +23% VAT

Cel szkolenia:

Przekazanie uczestnikom kompleksowej wiedzy dotyczącej:

  • najnowszych interpretacji dotyczących regulacji VAT w zakresie odwrotnego obciążenia
    wprowadzonych w 2017 r.,
  • możliwości optymalizacyjnych, wykorzystujących niezgodność polskich rozwiązań z Dyrektywą VAT,
  • planowanych na 2019 r. zmianach ustawy o VAT i potencjalnych skutkach dla podatników,
  • wątpliwości interpretacyjnych dotyczących najbardziej kontrowersyjnych planów zmian ustawy.

Szkolenie skierowane do:​

  • Dyrektorów Finansowych
  • Głównych Księgowych
  • Właścicieli mikro i małych przedsiębiorstw

1. Doświadczenia w stosowaniu nowych regulacji

   1.1. Odwrotne obciążenie w branży budowlanej - wątpliwości interpretacyjne

   1.2. Podatek naliczony przy odwrotnym obciążeniu a Dyrektywa VAT

   1.3. JPK - czy wszystko już jasne

   1.4. Rejestracja i wyrejestrowanie podatnika VAT - nadgorliwość urzędu?

   1.5. STIR i Split payment - zagrożenia i szanse

   1.6. Czarna lista podatników

 

2. Zmiany w VAT od 2019 r.

   2.1. Opodatkowanie bonów

  • Bony jednego przeznaczenia - kwalifikacja podatkowa
  • Bony różnego przeznaczenia - kwalifikacja podatkowa
  • Wątpliwości interpretacyjne

   2.2. Miejsce opodatkowania usług elektronicznych - nowy limit

   2.3. Pierwsze zasiedlenie - dotychczasowe wątpliwości i propozycja zmian

   2.4. Nieuzasadnione wzbogacenie podatnika 0,75 2.5. Paragony z NIP

   2.6. Nowa stawka sankcyjna

Daniel Więckowski

Doradca podatkowy nr 11861, związany z podatkami od 15 lat. Początkowo doświadczenie zdobywał w organach skarbowych, gdzie uczestniczył w projektach międzynarodowych oraz koordynował realizację projektów krajowych.

Doradza klientom funkcjonującym głównie w branży nieruchomościowej. Uczestniczył w wielu projektach podatkowych, w tym m.in. w projekcie dotyczącym największego zwrotu VAT z tytułu nabycia Centrum Handlowego w 2013 roku. Przygotowywał również pakiet interpretacji indywidualnych, umożliwiających klientowi prawidłowe ustalenie wartości środków trwałych w Centrach Handlowych na Górnym Śląsku, Mazowszu i Pomorzu Zachodnim. Wspierał klientów w trakcie nabywania pakietów nieruchomości logistycznych w Polsce, w tym brał udział w optymalizowaniu rozliczeń podatku od nieruchomości.

Reprezentuje Klientów w toku postepowań podatkowych, postępowań przed sądami  administracyjnymi oraz Naczelnym Sądem Administracyjnym,.

Autor publikacji o tematyce podatkowej, prelegent konferencji branży nieruchomościowej, prowadził szkolenia podatkowe między innymi dla Brytyjsko Polskiej Izby Handlowej i Północnej Izby Gospodarczej.

Godziny szkolenia:
9.30 - 16.00

Miejsce szkolenia:
Siedziba PKF przy ul. Orzyckiej 6, lok. 1B w Warszawie

Wskazówki dojazdu komunikacją miejską:

Autobusy: z Dworca Centralnego nr 504, przystanek Gotarda
Metro: stacja Służew a następnie autobusem 193 w kierunku Służewca - należy wysiąść na przystanku Orzycka

Opłata obejmuje:
wykłady, materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe i lunch. Uczestnicy otrzymują certyfikaty ukończenia szkolenia.

Rabaty:
10% dla Klientów PKF Consult
10% dla osób zgłaszających się na więcej niż jedno szkolenie

Termin płatności:

Opłaty za uczestnictwo należy uiścić przed terminem rozpoczęcia szkolenia po otrzymaniu maila potwierdzającego jego realizację.

Brak opłaty na konto Organizatora w wyżej wymienionym terminie powoduje automatyczne skreślenie z listy uczestników szkolenia.

Dane do płatności:
Wpłat należy dokonywać na konto PKF Consult Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej,

Numer konta: 46 8923 0008 0131 2888 2012 0001

Na przelewie bankowym prosimy wpisać imię i nazwisko oraz termin i nazwę szkolenia.


Skontaktuj się z nami

Małgorzata Buf-Jabłońska
Dyrektor Centrum Edukacji
e-mail, 22 560 76 71

Karolina Łąkowska
Menedżer ds. projektów szkoleniowych
e-mail, 22 495 76 02

Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. szkoleń
e-mail, 22 560 76 55

Szkolenia wg kategorii

Szkolenia wg lokalizacji

Zamów szkolenie

Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.

Informacje o szkoleniach

Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do bazy danych.

Dlaczego PKF

1

Szkolimy blisko 700 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej

2

Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR

3

Posiadamy 19-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

4

Posiadamy 19-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

5

Zrealizowaliśmy ponad 700 szkoleń dla blisko 15000 słuchaczy - czyli ponad 7800 godzin zajęć przeprowadzonych przez wykładowców PKF

Zaufali nam
PTWP S.A.
Poczta Polska
PAP S.A.
Grupa Lotos S.A.
WSiP S.A.
Prochem S.A.
Sokołów S.A.
Pekaes S.A.
Grupa Wydawnicza Infor S.A.
ZT Kruszwica S.A.
Aplisens S.A.
PKP Intercity Sp. z o.o.
Hawe S.A.
Bumar Sp. z o.o.
Phoenix Pharma Sp. z o.o.
Nasi partnerzy
GoldenLine LinkedIn YouTube Facebook Google+ SlideShare Isuu