Przełomowe zmiany CIT, PIT i VAT w 2018r.

500,00 +23% VAT

Celem szkolenia jest omówienie zmian w podatkach CIT, PIT oraz VAT, jakie nastąpiły w 2017 roku oraz te, które wejdą w życie 1 stycznia 2018 roku. Poruszone będą między innymi kwestie uszczelnienia systemu podatkowego a w szczególności zmian, które dotykają takich obszarów jak optymalizacja z wykorzystaniem podatkowej grupy kapitałowej, możliwości zaliczenia kosztu zakupu usług niematerialnych do kosztów uzyskania przychodów. W przypadku VAT będą to duże zmiany w zakresie split payment oraz kanonów dochowania należytej staranności.

PODATEK VAT

 

Zmiany obowiązujące od 1 stycznia 2017r.

  • Nowelizacja przepisów dotyczących odwrotnego obciążenia
  • Zmiany w zakresie opodatkowania importu usług, WNT oraz dostawy towarów, dla której podatnikiem jest nabywca
  • Sankcje w podatku VAT
  • Solidarna odpowiedzialność podatników
  • Uprawnienia organów podatkowych związane z wykreśleniem podatników z rejestru czynnych podatników VAT
  • Pozostałe zmiany dotyczące zasad towarzyszących zwrotowi podatku VAT i składaniu deklaracji VAT

 

Zmiany obowiązujące od 15 lipca 2017r.

  • Przepisy dotyczące opodatkowania VAT usług ubezpieczeniowych i finansowych

 

Zmiany planowane od 1 stycznia 2018r.

  • Mechanizm podzielonej płatności

 

PODATEK CIT

 

Zmiany obowiązujące od 1 stycznia 2017r.

  • Definicja dochodów osiągniętych na terytorium RP
  • 15% CIT dla małych przedsiębiorców oraz podatników rozpoczynających działalność
  • Płatności gotówkowe
  • Opodatkowanie aportów
  • Wymiana udziałów
  • Klauzula obejścia prawa
  • Dokumentacja cen transferowych

 

Zmiany planowane od 1 stycznia 2018r.

  • Rozdział dochodu ze źródła zyski kapitałowe od dochodu z innych źródeł
  • Regulacje dotyczące wniesienia wkładu w postaci przedsiębiorstwa lub ZCP
  • Odpłatne zbycie wierzytelności
  • Limit kosztów finansowania dłużnego
  • Limit kosztów związanych z nabyciem usług niematerialnych
  • Minimalny podatek dochodowy od nieruchomości komercyjnych
  • Funkcjonowanie podatkowych grup kapitałowych
  • Moment poniesienia kosztu
  • Podniesienie progu jednorazowej amortyzacji
  • Zmiany w zakresie regulacji dot. CFC
  • Cienka kapitalizacja po nowemu

 

PODATEK PIT

 

  • Odpisy amortyzacyjne od środków trwałych i WNiP otrzymanych nieodpłatnie
  • Ryczałtowe opodatkowanie przychodów  najmu
  • Programy motywacyjne
  • Kwota wolna i 50% koszty uzyskania przychodów
  • Zwolnienia przedmiotowe i odliczenia od dochodu

 

Agnieszka Chamera

Partner PKF Consult. Prawnik, licencjonowany doradca podatkowy nr 10220. 
Posiada szerokie doświadczenie w doradztwie podatkowym i w doradztwie przy przekształceniach spółek, 
jak również sporządzaniu analiz due diligence i dokumentacji cen transferowych. 
Wykładowca w dziedzinie prawa i podatków na szkoleniach z zakresu k.s.h. i ustaw podatkowych.

 

 

 

 

 

Konrad Kruszyński

Licencjonowany doradca podatkowy nr 11978. 
W PKF zajmuje się przede wszystkim bieżącym doradztwem podatkowym w zakresie VAT oraz CIT. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe zdobyte w firmie audytorskiej. Autor publikacji (m.in. "Taxfin", "Rzeczpospolita") z zakresu podatku od towarów i usług. 
Uczestnik projektów typu due diligence oraz audytów podatkowych.

 

 

 

Termin:
10 stycznia 2018r.

Godziny szkolenia:
09.30 - 16.00

Miejsce szkolenia:
Siedziba PKF przy ul. Orzyckiej 6, lok. 1B w Warszawie

Wskazówki dojazdu komunikacją miejską:

Autobusy: z Dworca Centralnego nr 504 przystanek Gotarda
Metro: stacja Służew, a następnie autobusem 193 w kierunku Służewca należy wysiąść na przystanku Orzycka

 

 

Cena uczestnictwa:
500 zł  + 23% VAT

Opłata obejmuje:
Wykłady, materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe. Uczestnicy otrzymują certyfikaty ukończenia szkolenia.

Rabaty:
10% dla Klientów PKF Consult
10% dla osób zgłaszających się na więcej niż jedno szkolenie otwarte

Termin płatności:
Tydzień przed terminem rozpoczęcia szkolenia, drogą mailową rozsyłane będą informacje organizacyjne oraz prośba o uiszczenie opłaty.

Dane do płatności:
Wpłat należy dokonywać na konto PKF Consult Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej,

Numer konta: 46 8923 0008 0131 2888 2012 0001

Na przelewie bankowym prosimy wpisać imię i nazwisko oraz termin i nazwę szkolenia.

 


Skontaktuj się z nami

Małgorzata Buf-Jabłońska
Dyrektor Centrum Edukacji
e-mail, 22 560 76 71

Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. szkoleń
e-mail, 22 560 76 55

Tomasz Oleszek
Koordynator ds. Rozwoju Usług i Sprzedaży
e-mail, 22 495 76 02

Szkolenia wg. kategorii

Szkolenia wg. lokalizacji

Zamów szkolenie

Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.

Informacje o szkoleniach

Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do bazy danych.

Dlaczego PKF

1

Szkolimy blisko 700 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej

2

Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR

3

Posiadamy 19-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

4

Posiadamy 19-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

5

Zrealizowaliśmy ponad 700 szkoleń dla blisko 15000 słuchaczy - czyli ponad 7800 godzin zajęć przeprowadzonych przez wykładowców PKF

Zaufali nam
PTWP S.A.
Poczta Polska
PAP S.A.
Grupa Lotos S.A.
WSiP S.A.
Prochem S.A.
Sokołów S.A.
Pekaes S.A.
Grupa Wydawnicza Infor S.A.
ZT Kruszwica S.A.
Aplisens S.A.
PKP Intercity Sp. z o.o.
Hawe S.A.
Bumar Sp. z o.o.
Phoenix Pharma Sp. z o.o.
Nasi partnerzy
Forum Biznesu
Kariera w finansach
Klub integracji europejskiej
PUDS
Rach
GoldenLine LinkedIn YouTube Facebook Google+ SlideShare Isuu