Restrukturyzacja – naprawiaj i zarabiaj

Bezpłatny webinar!

0,00

Mamy przyjemność zaprosić Państwa na bezpłatne webinarium poświęcone tematyce Restrukturyzacji.

Kiedy, dlaczego i jak przeprowadzić Restrukturyzację?

Na te i inne pytania uzyskają Państwo odpowiedzi podczas webinarium.

 

W trakcie spotkania dowiedzą się Państwo:

  • Kiedy jest najlepszy moment, a kiedy „ostatni dzwonek” na restrukturyzację?

  • Jak restrukturyzacja wpływa na ochronę majątku, a jak na rozwijanie biznesu, w tym pozyskanie nowych inwestorów?

  • Co konkretnie mogę zyskać wykonując restrukturyzację w swojej Firmie?

 

To nie wszystko!

Prowadzący przedstawią Państwu case study Firm, w których Eksperci PKF Consult dokonywali restrukturyzacji zadłużenia i operacyjnej.

 

Spotkanie jest zaplanowane w godzinach od 10:00 do 11:30.

Wszelkie informacje organizacyjne otrzymają Państwo drogą mailową dzień przed wydarzeniem.

Serdecznie Państwa zapraszamy do zapisów.

Restrukturyzacja - kiedy, dlaczego i jak ?

1. Kiedy?

  • analiza sytuacji, na co zwrócić uwagę?

  • kiedy jest odpowiedni moment, a kiedy „ostatni dzwonek”

  • restrukturyzacja nie tylko wtedy gdy są problemy - kiedy restrukturyzacja ekonomiczna, a kiedy w ujęciu prawnym? 

2. Dlaczego?

  • Aby unikną lub zminimalizować ryzyka 

    • Ochrona majątku

    • Odpowiedzialność członków zarząduodpowiedzialność wspólników prowadzących sprawy spółki,

  • Aby rozwinąć biznes, pozyskać inwestora, a może zrealizować sukcesję (firma rodzinna)

  • Co mogę zyskać ? 

    • odzyskanie/poprawa płynności,

    • poprawa efektywność,

    • koncentracja biznesu,

    • uwolnienie potencjału

    • szansa na rozwój

3. Jak?

  • Jakie są możliwości działania? 

  • Która ścieżka jest właściwa w zależności od sytuacji ?

  • Restrukturyzacja, uproszczona restrukturyzacja, inne rozwiązania.

 

Case study – czyli jak to zrobili inni?

1. Restrukturyzacja zadłużenia

2. Restrukturyzacja operacyjna

3. Restrukturyzacja szansą rozwoju

Agnieszka Chamera

Prawnik, doradca podatkowy, ekspert w dziedzinie podatku dochodowego od osób fizycznych oraz podatku dochodowego od osób prawnych, w tym między innymi problemów na styku prawa cywilnego i handlowego z prawem podatkowym. Posiada bogate doświadczenie m.in. w zakresie aspektów prawnych i podatkowych procesów restrukturyzacji spółek i grup kapitałowych, w tym obsługi prawnej i podatkowej procesów połączeń, podziałów i przekształceń spółek, transakcji aportowych, obługi podatkowej transakcji M&A, due diligence prawno - podatkowego.

Pełnomocnik spółek w sporach podatkowych przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi. Wykładowca w dziedzinie prawa i podatków, w tym na szkoleniach obligatoryjnych dla biegłych rewidentów. Autor publikacji prasowych z zakresu prawa podatkowego. Wspólnik PKF Consult i Partner Zarządzający departamentem doradztwa podatkowego.

 

Paweł Sobkiewicz

Ekspert rynku kapitałowego z wieloletnim stażem.  Posiada doświadczenie w obszarze oferowania papierów wartościowych, przeprowadzania procesów inwestycyjnych, prywatyzacyjnych oraz fuzji i przejęć.

Pracował m.in. w Centrum Operacji Kapitałowych Banku Handlowego w Warszawie S.A. i Domu Maklerskim BGK S.A. Był Wiceprezesem Domu Maklerskiego Capital Partners S.A., Dyrektorem Inwestycyjnym w Capital Partners S.A. oraz  Partnerem Zarządzającym HBI Ventures Sp. z o.o.

Studiował na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz w Wyższej Szkole Ubezpieczeń i Bankowości w Warszawie. Ukończył również studium dla kandydatów na doradców inwestycyjnych w obrotu papierami wartościowymi.

Zasiadał i zasiada w licznych radach nadzorczych i komitetach audytu spółek kapitałowych, w tym spółek publicznych. Jest Członkiem Rady Autoryzowanych Doradców przy Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie S.A.


Skontaktuj się z nami

Karolina Łąkowska
Dyrektor Centrum Edukacji
607 595 131, (22) 560 76 70

e-mail

Anna Ciucias
Koordynator projektów szkoleniowych
693 333 558, (22) 560 76 70

e-mail

Paweł Jaczewski
Menedżer ds. sprzedaży szkoleń
e-mail
601 832 482, (22) 495 76 02

Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych

e-mail

Szkolenia wg kategorii

Szkolenia wg lokalizacji

Zamów szkolenie

Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.

Informacje o szkoleniach

Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do bazy danych.

Dlaczego PKF

1

Szkolimy blisko 950 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej

2

Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR

3

Wysokie kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników to wzrost konkurencyjności na rynku. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zapewnienie efektywnego rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników.

4

Posiadamy 20-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

5

W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań odrzucamy utarte schematy. Szukamy właściwej drogi, skrojonej na miarę oczekiwań naszych Klientów.

Zaufali nam
PTWP S.A.
Poczta Polska
PAP S.A.
Grupa Lotos S.A.
WSiP S.A.
Prochem S.A.
Sokołów S.A.
Pekaes S.A.
Grupa Wydawnicza Infor S.A.
ZT Kruszwica S.A.
Aplisens S.A.
PKP Intercity Sp. z o.o.
Hawe S.A.
Bumar Sp. z o.o.
Phoenix Pharma Sp. z o.o.
Nasi partnerzy
GoldenLine LinkedIn YouTube Facebook Google+ SlideShare Isuu