Skuteczna polityka cenowa i rabatowa

 


650,00 +23% VAT

Cel szkolenia:

Jeśli zarządzasz sprzedażą i jesteś rozliczany z wyników sprzedażowych w swojej firmie oraz poszukujesz praktycznych rozwiązań opartych na wieloletnim doświadczeniu, to szkolenie jest skierowane do Ciebie. Zapraszamy do udziału w warsztatach, podczas których nasza ekspertka na przykładach z biznesu przedstawi rozwiązania, które z sukcesami wdrożyła w życie. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z metodami budowania strategii cenowych. Poznają oni również zasady udzielania rabatów, w sposób, który będzie wspierał realizację obranej strategii sprzedaży oraz wzrost rentowności. Program szkolenia ma wymiar praktyczny - został opracowany w oparciu o konsultacje z menedżerami sprzedaży i marketingu.

 

Korzyści dla uczestnika:

  • nauczysz się jak dobrać strategię cenową do grupy produktów lub usług
  • opowiemy jak stworzyć efektywne portfolio cenowe produktów lub usług
  • dowiesz się jak kontekst wpływa na postrzeganie ceny
  • powiemy jak ustalić cenę dla finalnego nabywcy, a jak dla firm pośredniczących w sprzedaży
  • podpowiemy jak skutecznie wprowadzić podwyżkę cennika
  • po szkoleniu będziesz potrafił przygotować Twoje siły sprzedaży do sprzedaży po ustalonej cenie
  • nauczysz się różnicować strategię cenową w poszczególnych kanałach dystrybucji
  • będziesz potrafił definiować podstawowe parametry rentowności
  • opowiemy jak tworzyć efektywną politykę cenowo-rabatową dla klientów  

 

Adresaci:

  • kierownicy działów  sprzedaży i marketingu
  • menedżerowie sprzedaży
  • product managerowie
  • e-commerce managerowie
  • właściciele firm z sektora MŚP
  • specjaliści z działów sprzedaży i marketingu

 

 

I. ZASADY BUDOWANIA STRATEGII CENOWYCH 

  • Czynniki, które trzeba wziąć pod uwagę, ustalając cenę produktu lub usługi
  • Metody i narzędzia do ustalania polityki cenowej
  • Rola produktu lub usługi, marży i wolumenu w ofercie handlowej i przełożenie tych czynników na cenę
  • Strategia "zbierania śmietanki", penetracji, cen prestiżowych, cen eliminujących konkurentów – wady i zalety najpopularniejszych strategii cenowych, praktyczne przykłady z biznesu
  • Strategia cenowa a cykl życia produktu i propozycja wartości
  • Jak dostosować strategię cenową do rodzaju produktu/usługi w zależności od celów firmy, fazy życia produktu/ usługi i wrażliwości cenowej nabywców?
  •  „Product-line- up” i pozycjonowanie cenowe – praktyczne wykorzystanie na przykładach z biznesu
  •  Channel management z polityce cenowej
  • Ćwiczenie praktyczne oparte na rzeczywistym case study: wdrożenie rynkowe

 

II. POLITYKA RABATOWA, ELEMENTY MATEMATYKI BIZNESOWEJ W POLITYCE CENOWO-RABATOWEJ I PRZYGOTOWANIE HANDLOWCÓW DO PRACY Z CENĄ

  • W jaki sposób wykorzystać politykę rabatową do budowania lojalności klientów i wspierania realizacji obranej strategii handlowej
  • Jak skonstruować warunki handlowe, aby wspierały politykę sprzedaży i ograniczały wojny cenowe?
  • Ćwiczenie praktyczne: Obliczanie wpływu dodatkowych rabatów promocyjnych na rentowność 
  • Jak wprowadzić podwyżkę cennika?

 

III. PSYCHOLOGIA CEN

  • Jak nasze ceny odbierają nabywcy – psychologiczny aspekt ceny i rola kontekstu cenowego – praktyczne przykłady
  • Rola wizualnej prezentacji ceny i dodatkowych kosztów oferty

 

VI. KONSULTACJE Z TRENEREM

  • Podczas panelu trener odpowie na pytania uczestników.

Małgorzata Warda

Posiada ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu, sprzedaży i marketingu, które zdobywała pracując w korporacjach międzynarodowych jako m.in. Handlowiec, Key Account Mangager, National Key Account Manager, Dyrektor Handlowy. Wynegocjowała ponad 2000 kontraktów handlowych, wprowadziła na rynek szereg znanych marek – m.in. system kapsułkowy Nescafé Dolce Gusto i naczynia do gotowania Tefal Ingenio. Obecnie prowadzi firmę doradczą Warda Consulting Team i jako konsultant w zakresie strategii biznesowych wspiera zarówno duże korporacje jak i młode firmy w zakresie zarządzania, optymalizacji procesów i zwiększania rentowności prowadzonych działań handlowych. Obszary jej specjalizacji to przede wszystkim szkolenia z matematyki biznesowo-handlowej i negocjacji w oparciu o wartości matematyczne i aspekty finansowe, zarządzanie zmianą, zarządzanie zespołami, optymalizacja procesów biznesowych. Jest również certyfikowanym międzynarodowo mentorem biznesu w ramach European Mentoring & Coaching Council oraz wykładowcą MBA w szkołach biznesu. Jej artykuły o tematyce sprzedażowej i finansowej regularnie ukazują się w takich tytułach jak : Szef Sprzedaży, Puls Biznesu, Nowa Sprzedaż, As Sprzedaży Finanse i Controlling, Controlling i Rachunkowość Zarządcza.

Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.

Opłata obejmuje:

wykłady oraz materiały szkoleniowe. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia.

Rabaty:

10% dla Klientów PKF Consult

Płatności:

płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.

 

Godziny szkolenia:

10.00 - 15.00

Szkolenie będzie realizowane w formule wirtualnej. Dlatego ważne jest, by mieli Państwo stabilne łącze internetowe. Link do szkolenia otrzymają Państwo na dzień przed jego terminem.


Skontaktuj się z nami

Karolina Łąkowska
Dyrektor Centrum Edukacji
607 595 131, (22) 560 76 70

e-mail

Patrycja Lichacy
Koordynator ds. projektów szkoleniowych
693 333 558, (22) 560 76 70

e-mail

Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
570 094 969, (22) 495 76 02

e-mail

 

Paweł Jaczewski
Menedżer ds. sprzedaży szkoleń

601 832 482, (22) 495 76 02
e-mail

Szkolenia wg kategorii

Szkolenia wg lokalizacji

Zamów szkolenie

Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.

Informacje o szkoleniach

Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do bazy danych.

Dlaczego PKF

1

Szkolimy blisko 950 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej

2

Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR

3

Wysokie kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników to wzrost konkurencyjności na rynku. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zapewnienie efektywnego rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników.

4

Posiadamy 20-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

5

W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań odrzucamy utarte schematy. Szukamy właściwej drogi, skrojonej na miarę oczekiwań naszych Klientów.

Zaufali nam
PTWP S.A.
Poczta Polska
PAP S.A.
Grupa Lotos S.A.
WSiP S.A.
Prochem S.A.
Sokołów S.A.
Pekaes S.A.
Grupa Wydawnicza Infor S.A.
ZT Kruszwica S.A.
Aplisens S.A.
PKP Intercity Sp. z o.o.
Hawe S.A.
Bumar Sp. z o.o.
Phoenix Pharma Sp. z o.o.
Nasi partnerzy
GoldenLine LinkedIn YouTube Facebook Google+ SlideShare Isuu