Celem szkolenia jest przedstawienie metod i technik wyceny przedsiębiorstwa, a także krajowych i międzynarodowych standardów w zakresie wyceny przedsiębiorstwa. Po szkoleniu jego uczestnicy będą potrafili samodzielnie przeprowadzić wycenę przedsiębiorstwa przy zastosowaniu wybranej metody lub metod.
Korzyści ze szkolenia:
Znajomość krajowych i międzynarodowych standardów w zakresie wyceny przedsiębiorstwa
Znajomość oraz umiejętność praktycznego zastosowania:
majątkowych metod wyceny
dochodowych metod wyceny
rynkowych metod wyceny
mieszanych metod wyceny
Grupa docelowa:
Pracownicy średniego i wyższego szczebla zarzadzania
Pracownicy Działu Finansowego
Pracownicy Działu Księgowego
Pracownicy Działu Strategii
Krajowe i międzynarodowe standardy w zakresie wyceny przedsiębiorstwa
Definicja wartości przedsiębiorstwa
Dostępne metody wyceny przedsiębiorstwa i ich systematyka
Proces wyceny przedsiębiorstwa w praktyce
Metody majątkowe wyceny wraz z przykładami zastosowania
Metody dochodowe wyceny wraz z przykładami zastosowania
Metody rynkowe (mnożnikowe) wraz z przykładami zastosowania
Metody mieszane wraz z przykładami zastosowania
Metody wyceny aktywów niematerialnych/kapitału intelektualnego
Studia przypadków
Dr Mariusz Strojny
Doradca biznesowy z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym, Pełnomocnik Rektora ds. Transferu Technologii w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Adiunkt w Instytucie Zarządzania Wartością SGH oraz Partner w wiodącej polskiej kancelarii patentowej i firmie doradczej specjalizującej się w zarządzaniu wiedzą, innowacjami i własnością przemysłową. Wcześniej przez 17 lat pracował w międzynarodowej firmie doradczej KPMG, gdzie kierował zespołem Zarządzania Wiedzą i Badań Rynkowych a także realizował projekty w obszarze audytu finansowego, funduszy europejskich, doradztwa biznesowego i doradztwa finansowego. Ukończył z wyróżnieniem Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie oraz studia podyplomowe w zakresie wyceny przedsiębiorstw oraz analizy branż i sektorów na Harvard Business School w Bostonie (USA). Doradza największym firmom w Polsce , Europie i na Bliskim Wschodzie. Specjalizuje się w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa, zarządzaniu wiedzą i kapitałem intelektualnym, ochronie własności przemysłowej, wycenie firm i własności przemysłowej, komercjalizacji i transferze technologii.
Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.
Opłata obejmuje:
wykłady, materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe i lunch. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Rabaty:
10% dla Klientów PKF Consult
Płatności:
płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
Dane do płatności:
wpłat należy dokonywać na konto PKF Consult Spółka z o.o. Sp. k. w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej.
Numer konta: 46 8923 0008 0131 2888 2012 0001
Na przelewie bankowym prosimy wpisać imię i nazwisko oraz termin i nazwę szkolenia.
Godziny szkolenia:
9.30 - 16.00
Miejsce szkolenia:
Siedziba PKF przy ul. Orzyckiej 6 lok. 1B w Warszawie
Wskazówki dojazdu komunikacją miejską:
Autobusy: z Dworca Centralnego nr 504, przystanek Gotarda
Metro: stacja Służew a następnie autobusem 193 w kierunku Służewca - należy wysiąść na przystanku Orzycka
Karolina Łąkowska
Dyrektor Centrum Edukacji
607 595 131, (22) 560 76 70
Patrycja Lichacy
Koordynator ds. projektów szkoleniowych
693 333 558, (22) 560 76 70
Paweł Jaczewski
Menedżer ds. sprzedaży szkoleń
e-mail
601 832 482, (22) 495 76 02
Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.
Szkolimy blisko 950 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej
Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR
Wysokie kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników to wzrost konkurencyjności na rynku. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zapewnienie efektywnego rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników.
Posiadamy 20-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR
W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań odrzucamy utarte schematy. Szukamy właściwej drogi, skrojonej na miarę oczekiwań naszych Klientów.