Zarządzanie zmianą

 


1 290,00 +23% VAT

Cel szkolenia:

Warsztat pozwoli uczestnikom na zrozumienie istoty zmiany i jej wpływu na stany emocjonalne zespołu jak i samego lidera. Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i modeli zachowań, aby będąc liderem - komunikować́ zmiany w sposób pozwalający, zjednać́ sobie sojuszników, a nie wrogów wśród swoich podwładnych. Podczas szkolenia przedstawimy m.in. jak przekonać swoich pracowników do samej potrzeby reorganizacji, osiągnąć zamierzony efekt oraz przewidzieć potencjalne trudności w procesie zmiany. Na podstawie modelu Kottera i krzywej Fishera przeanalizujemy poszczególne etapy zmiany i dowiemy się jak bardzo wpływa ona na nasze emocje.

Program szkolenia skontruowany został w oparciu o wykłady prowadzone na studiach Executive Master of Business Administration ( MBA). Został skonsultowany z menadżerami zarządzającymi zespołami w modelu zdalnym i hybrydowym w czasie lockdownu. Dlatego materiał został uzupełniony o wybrane, istotne aspekty związane z wprowadzaniem zmian w modelu pracy zdalnej i hybrydowej.  

Szkolenie zostanie przeprowadzone metodą warsztatową – z wykorzystaniem technik interaktywnych angażujących uczestników, a także technik efektywnego uczenia się̨ i nauczania. Omawiany materiał oparty będzie na realnych i aktualnych przykładach biznesowych prowadzącego, jak również umożliwi wymianę doświadczeń pomiędzy uczestnikami.

 

Korzyści dla uczestnika:

  • dowiesz się jak ludzki mózg reaguje na zmiany i dlaczego budzą one opór
  • nauczysz się zarządzać negatywnymi emocjami w procesie zmian i skutecznie motywować zespoły
  • powiemy jak zarządzać procesem zmiany i efektywnie je wdrażać
  • dowiesz się jak wyznaczać cele w procesie zmian i jak je skutecznie osiągać 
  • przećwiczymy rolę lidera i jak przeprowadzić Twój zespół przez proces zmian
  • nauczymy Cię jak udzielać informacji zwrotnej pracownikowi i upward feedbacku przełożonemu
  • przećwiczysz Exposé szefa jako wstęp do wprowadzenia zmiany
  • dowiesz się jak Twój mózg reaguje na zmiany i dlaczego tak się dzieje
  • przećwiczysz zarządzanie emocjami i wyznaczanie celów w procesie zmian
  • otrzymasz konkretne wskazówki oraz propozycje narzędzi do wykorzystania w praktyce
  • przekażemy praktyczne rozwiązania i przykłady z wdrożeń z praktyki prowadzącego

 

Adresaci:

  • Dyrektorzy, Managerowie, Kierownicy
  • Osooby odpowiedzialne za przeprowadzanie zmian w organizacji
  • Kierownicy projektów
  • osoby zainteresowane zgłębieniem wiedzy z zakresu zarządzania zmianą

Dzień 1

  1. Człowiek w procesie zmiany cz 1.
  • Emocje towarzyszące zmianie i reakcja mózgu na zmiany.
  • Dlaczego zmiany budzą opór i jak zmniejszyć opór przed zmianą.
  • Rola psycholingwistyki w procesie zmian.
  • Jak - komunikując zmianę - zyskiwać́ sojuszników zmiany, a nie wrogów?
  • „Chcę” vs „Muszę” - Jak zwiększyć motywację w procesie zmian w zespole hybrydowym, zdalnym i stacjonarnym?
  • Simon Sinek i złote kręgi – jak je przełożyć na motywację do zmiany?
  • Omówienie trudnych sytuacji i sposobów ich rozwiązania.

 

      2. Człowiek w procesie zmiany cz. 2.​ 

  • Jak przekazywać niepopularne decyzje?
  •  Model Kottera i krzywa Fishera –praktyczne case’y ilustrujące proces wprowadzania zmian

 

  1. Lider i jego rola w procesie zmiany cz .1
  • Co wpływa na zarządzanie motywacją i wyznaczanie celów w procesie zmian?
  • Exposé Szefa jako wstęp do zmian –ćwiczenia praktyczne.
  • Interaktywne dyskusje oraz wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami a prowadzącym.

 

Dzień 2

  1. Zespół w procesie zmiany cz.1
  • Jak komunikować strategię?
  • Jak wyznaczać cele w dzisiejszych czasach VUCA extreme, czyli metodologia wyznaczania celów OKR (stosowana m.in. przez Google, Zalando, Spotify) – przykłady
  • Rola driverów i wskaźników KPI w procesie tworzenia strategii i komunikacji budżetu
  • Tworzenie i komunikacja strategii bottom-up i top down – przykłady z biznesu
  •  „Trójkąt dramatyczny” w procesie zmiany

 

  1. Zespół w procesie zmiany cz.2 ·
  • Zarządzanie przez cele a motywacja
  •  Jak zaangażować zespół w proces zmian?
  • Umiejętności coachingowo-mentoringowe lidera przydatne w procesie komunikacji zdalnej i zmian – ćwiczenia praktyczne

 

  1. Lider i jego rola w procesie zmiany cz.2
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna w procesie zmian – ćwiczenia praktyczne
  • Zasady Winstona Churchilla podczas komunikacji w sytuacji destabilizacji i dynamicznych zmian
  • Feedback i upward feedback jako narzędzie do wprowadzania zmian i zwiększania motywacji –ćwiczenia praktyczne
  • Interaktywne dyskusje oraz moderowana wymiana doświadczeń uczestników

Małgorzata Warda

 Małgorzata Warda stworzyła warsztaty z zarządzania zmianą na potrzeby kierunków Executive MBA dla  renomowanych szkół biznesu, uwzględniając swoje doświadczenia z ponad 20 lat dw zarządzaniu, sprzedaży i marketingu. Zdobywała je pracując w korporacjach międzynarodowych jako m.in. Handlowiec, Key Account Mangager, National Key Account Manager, Dyrektor Handlowy. Miała również okazję czerpać z wiedzy wykładowców-praktyków międzynarodowych uczelni takich jak INSEAD, London Business School, HEC Paris,École de Management Lyon. Zarządzała dużymi zespołami 200+ , prowadziła projekty międzynarodowe w Polsce i w regionie pracując stacjonarnie i zdalnie (hybrydowo). Od 3 lat prowadzi wykłady z zakresu zarządzania zmianą i zespołami na studiach podyplomowych na SWPS i Collegium Humanum, w tym na kierunkach Executive Master of Business Administration. Studenci i uczestnicy szkoleń ceną ją za ciekawe przykłady z biznesu, którymi ilustruje omawiane zagadnienia. Mentorka z międzynarodową certyfikacją European Mentoring & Coaching Council i Instytutu Kognitywistyki, aktywna mentorka w Fundacji Liderek Biznesu i akceleratorach dla start-upów, konsultantka biznesowa pracująca z menadżerami i zarządami, trener biznesu z uprawnieniami pedagogicznymi. Jako mentor i coach wspiera menadżerów w procesach indywidualnych w najróżniejszych wyzwaniach biznesowych, głównie w obszarze zarządzania zespołem, komunikacji i sprzedaży. Jako konsultantka przygotowuje strategie biznesowe, układa procesy i struktury zespołowe – zawsze w centrum stawiając człowieka. Jej publikacje ukazują się m.in. w Pulsie Biznesu, Nowej Sprzedaży, Szefie Sprzedaży. Absolwentka finansów, Executive MBA, międzynarodowych programów dla liderow (m.in. INSEAD) i lingwistyki stosowanej. Lubi konkrety i SKUTECZNE DZIAŁANIE.

Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.

Opłata obejmuje:

wykłady oraz materiały szkoleniowe. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia.

Rabaty:

10% dla Klientów PKF Consult

Płatności:

płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.

 

Godziny szkolenia:

10.00 - 15.30

Szkolenie będzie realizowane w formule wirtualnej. Dlatego ważne jest, by mieli Państwo stabilne łącze internetowe. Link do szkolenia otrzymają Państwo na dzień przed jego terminem.


Skontaktuj się z nami

Karolina Łąkowska
Dyrektor Centrum Edukacji
607 595 131, (22) 560 76 70

e-mail

Patrycja Lichacy
Koordynator ds. projektów szkoleniowych
693 333 558, (22) 560 76 70

e-mail

Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
570 094 969, (22) 495 76 02

e-mail

 

Paweł Jaczewski
Menedżer ds. sprzedaży szkoleń

601 832 482, (22) 495 76 02
e-mail

Szkolenia wg kategorii

Szkolenia wg lokalizacji

Zamów szkolenie

Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.

Informacje o szkoleniach

Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do bazy danych.

Dlaczego PKF

1

Szkolimy blisko 950 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej

2

Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR

3

Wysokie kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników to wzrost konkurencyjności na rynku. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zapewnienie efektywnego rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników.

4

Posiadamy 20-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

5

W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań odrzucamy utarte schematy. Szukamy właściwej drogi, skrojonej na miarę oczekiwań naszych Klientów.

Zaufali nam
PTWP S.A.
Poczta Polska
PAP S.A.
Grupa Lotos S.A.
WSiP S.A.
Prochem S.A.
Sokołów S.A.
Pekaes S.A.
Grupa Wydawnicza Infor S.A.
ZT Kruszwica S.A.
Aplisens S.A.
PKP Intercity Sp. z o.o.
Hawe S.A.
Bumar Sp. z o.o.
Phoenix Pharma Sp. z o.o.
Nasi partnerzy
GoldenLine LinkedIn YouTube Facebook Google+ SlideShare Isuu