Efektywna biznesowa współpraca międzynarodowa uzależniona jest od wielu czynników. Jej zasady możemy podzielić na bardziej pospolite, czyli odległość i czas oraz prawno-instytucjonalne. Polscy przedsiębiorcy coraz dynamiczniej poruszają się w świecie biznesu międzynarodowego. Zgodnie z danymi Głównego Urzędu Statystycznego obroty towarowe handlu zagranicznego w styczniu - maju 2018 r. wyniosły:
Ponad 76 procent polskiego eksportu trafia na półki konsumentów w UE, ale nasze szkolenie obejmuje swoim zakresem także import/eksport do krajów trzecich. Aby skutecznie wykorzystać szansę, jaką współcześnie daje praktycznie nieograniczona międzynarodowa wymiana handlowa, konieczne jest świadome oraz rzetelne stosowanie obowiązujących przepisów prawa celno-podatkowego. Nasi trenerzy posiadają doświadczenie w pracy w Organach Krajowej Administracji Skarbowej, a także po stronie biznesu związanego z szeroko rozumianym obrotem towarowym z zagranicą. Aby stać się liczącym graczem na rynku obrotu towarowego z zagranicą, musisz być świadom obowiązków, ograniczeń, przywilejów związanych z Twoją działalnością
Cel szkolenia:
Szkolenie skierowane do:
wszystkich osób zawierających/ obsługujących transakcje w obrocie towarowym.
Polecane w szczególności dla działów:
1. Co możemy zrobić z towarem w obrocie towarowym
Omówienie procedur celnych
- dopuszczenie do obrotu
- procedury specjalne
- wywóz towarów
Czasowe składowanie towarów
2. Zgłoszenie celne
Formy zgłoszeń celnych
Szczegółowe omówienie wypełniania zgłoszenia celnego
Odpowiedzialność
3. Dokumentacja
Jakie dokumenty musimy posiadać do wykonania zgłoszenia celnego
4. Elementy kalkulacyjne zgłoszenia celnego
Pochodzenie towarów
Wartość celna
Taryfikacja
5. Jak minimalizować ryzyko wystąpienia błędów
6. Korekta zgłoszenia celnego
7. Jak szybko i poprawnie czytać dokumentacje związaną z obrotem towarowym
8. Jak skompletować dokumenty w celu sprawnego rozliczenia transakcji z księgowością
9. Zadania i kompetencje Organów w obrocie towarowym
10. Case study
Nasi trenerzy to zespół profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów.
Są to przede wszystkim praktycy, posiadający bogate doświadczenie w biznesie, gdzie zdobywali wiedzę w swoich dziedzinach.
Ich umiejętności, profesjonalizm oraz ukierunkowanie na potrzeby Klienta, umożliwiają wskazywanie optymalnych oraz innowacyjnych rozwiązań.
Ekspertów dobieramy w zależności od specyfiki tematu, organizacji i grupy, tak aby dopasować rozwiązanie do bieżących potrzeb Klienta.
Wiemy, że oczekujecie Państwo najwyższych standardów zarówno jeżeli chodzi o merytorykę jak i atrakcyjną formę prowadzonych zajęć. Dlatego nasze szkolenia mają zawsze charakter praktyczny i oparte są o aktualne studium przypadków oraz dyskusję z trenerami.
Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.
Opłata obejmuje:
wykłady, materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe i lunch. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Rabaty:
10% dla Klientów PKF Consult
Płatności:
płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
Dane do płatności:
wpłat należy dokonywać na konto PKF Consult Spółka z o.o. Sp. k. w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej.
Numer konta: 46 8923 0008 0131 2888 2012 0001
Na przelewie bankowym prosimy wpisać imię i nazwisko oraz termin i nazwę szkolenia.
Godziny szkolenia:
9.30 - 16.00
Miejsce szkolenia:
Siedziba PKF przy ul. Orzyckiej 6 lok. 1B w Warszawie
Wskazówki dojazdu komunikacją miejską:
Autobusy: z Dworca Centralnego nr 504, przystanek Gotarda
Metro: stacja Służew a następnie autobusem 193 w kierunku Służewca - należy wysiąść na przystanku Orzycka
Karolina Łąkowska
Dyrektor Centrum Edukacji
607 595 131, (22) 560 76 70
Patrycja Lichacy
Koordynator ds. projektów szkoleniowych
693 333 558, (22) 560 76 70
Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
570 094 969, (22) 495 76 02
Paweł Jaczewski
Menedżer ds. sprzedaży szkoleń
601 832 482, (22) 495 76 02
e-mail
Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.
Szkolimy blisko 950 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej
Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR
Wysokie kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników to wzrost konkurencyjności na rynku. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zapewnienie efektywnego rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników.
Posiadamy 20-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR
W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań odrzucamy utarte schematy. Szukamy właściwej drogi, skrojonej na miarę oczekiwań naszych Klientów.