Cel szkolenia
Zapoznanie przedsiębiorców z zagadnieniami identyfikacji, zgłoszenia i aktualizacji informacji o beneficjentach rzeczywistych w Centralnym Rejestrze Beneficjentów Rzeczywistych po prawie 5 latach od wprowadzenia obowiązku ustawowego w tym zakresie – ze szczególnym uwzględnieniem kształtującej się praktyki prawnej oraz nowych instytucji prawnych, takich jak fundacje rodzinne.
Korzyści dla uczestników szkolenia
Poznanie szczegółów dotyczących funkcjonowania Centralnego Rejestru Beneficjentów Rzeczywistych, najnowszej praktyki w zakresie stosowania definicji beneficjenta rzeczywistego i obowiązku jego zgłaszania, praktyki organów i instytucji w zakresie weryfikacji zgłoszeń oraz sankcji za brak zgłoszenia lub zgłoszenie spóźnione bądź nieprawidłowe.
Adresaci szkolenia
- przedsiębiorcy
- menedżerowie i członkowie zarządów spółek
- księgowi
- prawnicy
- notariusze
- dyrektorzy finansowi
- członkowie rad nadzorczych
- Czym jest Centralny Rejestr Beneficjentów Rzeczywistych i na kim spoczywa obowiązek rejestracji beneficjenta rzeczywistego?
- Jak zidentyfikować beneficjenta rzeczywistego na gruncie aktualnej definicji ustawowej?
- Problematyka beneficjenta rzeczywistego w rozbudowanych strukturach powiązań spółek.
- Praktyczne przykłady identyfikacji beneficjenta rzeczywistego.
- Obowiązek aktualizacji informacji o beneficjencie rzeczywistym. Kiedy nowe zgłoszenie, a kiedy korekta zgłoszenia?
- Konsekwencje niedopełnienia obowiązków ustawowych w zakresie zgłoszenia beneficjenta rzeczywistego.
Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.
Szkolenie będzie realizowane w formule wirtualnej. Dlatego ważne jest, by mieli Państwo stabilne łącze internetowe. Link do szkolenia otrzymają Państwo na dzień przed jego terminem.
W cenie szkolenia
- Czas trwania
1 dzień / 1h (wykłady) -
Język
szkolenie w języku polskim
Zobacz także
Potrzebujesz pomocy? Masz pytania do szkolenia?
Katarzyna Szymczyk
Koordynatorka ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
tel. 570 094 969