Excel - poziom średniozaawansowany

 



950,00 +23% VAT

Do kogo kierowane jest szkolenie:​

Warsztat jest przeznaczony jest dla osób, dla których komputer jest narzędziem codziennej pracy. Polecamy je pracownikom biur, sekretariatów, asystentom, pracownikom działów kadr, działów finansowych, handlowych czy produkcyjnych. Polecamy je również kadrze kierowniczo – menedżerskiej, dla której pracą codzienną jest tworzenie i zarządzanie informacją. Kurs oferujemy osobom z niewielkim doświadczeniem pracy na komputerze i tym którzy zaczynają wykorzystywać arkusz Microsoft Excel do swoich zadań.

Po ukończeniu warsztatu uczestnik potrafi:

  • Organizować pracę, zarządzać dokumentami na swoim komputerze oraz w sieci komputerowej.
  • Ułatwiać i przyspieszać wykonywanie codziennych zadań.
  • Wydajnie pracować z arkuszem kalkulacyjnym.
  • Tworzyć różnego rodzaju konkretne raporty, analizy oraz inne, niestandardowe dokumenty.
  • Efektywnie wykorzystywać.

1. Excel kiedyś i dziś

  • historia rozwoju programu, wersje, różnice i cechy wspólne - porównanie wersji Excel: 2003, 2007, 2010, 2013 do 2016

2. Przegląd możliwości arkusza Microsoft EXCEL, organizacja programu, organizacja dokumentu – skoroszytu

3. Budowanie, modyfikacja, formatowanie arkuszy, tworzenie i wykorzystywanie funkcji

4. Korzystanie z odwołań względnych, bezwzględnych i mieszanych w formułach (np. A1, $A$1, $A1, A$1)

5. Wykorzystanie podstawowych funkcji Excela

  • matematyczne, daty i czasu, funkcje logiczne, itp.

6. Budowanie bazy danych na arkuszu, wpisywanie danych, wybór danych za pomocą kryteriów

7. Tworzenie formularzy elektronicznych, wykorzystywanie formularzy do typowych zastosowań.

8. Organizacja pracy z programem Excel w sieci komputerowej:

  • jednoczesna praca wielu użytkowników na jednym arkuszu

  • łączenie arkuszy i skoroszytów za pomocą sieci komputerowej

  • scalanie danych z wielu arkuszy

9. Wykorzystanie elementów sterujących do automatyzacji czynności wykonywanych na arkuszach

  • listy, listy rozwijalne, przyciski, pokrętła

10. Graficzna prezentacja danych za pomocą wykresów

  • wykresy prezentujące wiele serii danych, analiza trendu na wykresie, wykresy niestandardowe

11. Stosowanie tabel przestawnych jako narzędzia analizy

  • np. wielowariantowa analiza sprzedaży według wybranych kryteriów, analiza danych księgowych, analiza klientów, zestawienia danych

112. Przenoszenie informacji z arkuszy do baz danych oraz pobieranie informacji z baz danych

13. Przygotowanie baz danych oraz realizacja korespondencji seryjnej poprzez przenoszenie danych do edytora tekstu Microsoft Word

Janusz Gach

Wykładowca – trener z wieloletnim doświadczeniem. Specjalizuje się między innymi w tematyce zastosowania arkuszy kalkulacyjnych w analizach związanych z potrzebami biznesu i analiz finansowych. Autor wielu programów szkoleniowych z dziedziny wykorzystania nowych technologii we wspomaganiu zarządzania przepływem informacji w nowoczesnym przedsiębiorstwie. Potrafi w zrozumiały sposób przekazać skomplikowaną wiedzę dotyczącą złożonych,wieloetapowych analiz wykonywanych na bazie aplikacji MS Excel.

Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.

Opłata obejmuje:

wykłady, materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe i lunch. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia.

Rabaty:

10% dla Klientów PKF Consult

Płatności:

płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.

Dane do płatności:

wpłat należy dokonywać na konto PKF Consult Spółka z o.o. Sp. k. w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej.

Numer konta: 46 8923 0008 0131 2888 2012 0001

Na przelewie bankowym prosimy wpisać imię i nazwisko oraz termin i nazwę szkolenia.

 

Godziny szkolenia:

9.30 - 16.00

Miejsce szkolenia:

Siedziba PKF przy ul. Orzyckiej 6 lok. 1B w Warszawie

Wskazówki dojazdu komunikacją miejską:

  • Autobusy: z Dworca Centralnego nr 504, przystanek Gotarda

  • Metro: stacja Służew a następnie autobusem 193 w kierunku Służewca - należy wysiąść na przystanku Orzycka

 


Skontaktuj się z nami

Karolina Łąkowska
Dyrektor Centrum Edukacji
607 595 131, (22) 495 76 02

e-mail

Małgorzata Buf-Jabłońska
Menedżer ds. szkoleń obligatoryjnych
605 157 756, (22) 560 76 71

e-mail

Anna Ciucias
Koordynator ds. szkoleń
693 333 558, (22) 560 76 70

e-mail

Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
(22) 560 76 55

e-mail

Szkolenia wg kategorii

Szkolenia wg lokalizacji

Zamów szkolenie

Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.

Informacje o szkoleniach

Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do bazy danych.

Dlaczego PKF

1

Szkolimy blisko 950 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej

2

Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR

3

Wysokie kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników to wzrost konkurencyjności na rynku. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zapewnienie efektywnego rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników.

4

Posiadamy 20-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

5

W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań odrzucamy utarte schematy. Szukamy właściwej drogi, skrojonej na miarę oczekiwań naszych Klientów.

Zaufali nam
PTWP S.A.
Poczta Polska
PAP S.A.
Grupa Lotos S.A.
WSiP S.A.
Prochem S.A.
Sokołów S.A.
Pekaes S.A.
Grupa Wydawnicza Infor S.A.
ZT Kruszwica S.A.
Aplisens S.A.
PKP Intercity Sp. z o.o.
Hawe S.A.
Bumar Sp. z o.o.
Phoenix Pharma Sp. z o.o.
Nasi partnerzy
GoldenLine LinkedIn YouTube Facebook Google+ SlideShare Isuu