// Zarządzanie  

Lean management – optymalizacja pracy, lepsza efektywność

Szkolenie będzie realizowane w formie wirtualnej

Cel szkolenia

Uczestnik otrzyma kompleksową wiedze nt. metodologii lean management, w tym pozna modele oraz narzędzia wykorzystywane do zarządzania procesowego. Ponadto uczestnik nauczy się mapowania procesów, budowania strumieni wartości, tworzenia standardów i eliminowania zbędnych procesów, które generują niepotrzebne koszty oraz zbędne działania. 

Korzyści dla uczestników szkolenia

  • zdobycie kompleksowej wiedzy
  • poznanie modeli oraz narzędzi wykorzystywanych
  • praktyczna nauka umiejętności

Adresaci szkolenia

  • właściciele firm
  • kadra zarządzająca produkcją, działaniem administracji.

   1. Zarządzanie procesowe :

  • zarządzanie za pomocą procesów – model pracy, korzyści,
  • przewaga modelu organizacji nastawionej na zarządzanie procesami nad organizacją działającą w ramach odrębnych obszarów (funkcji),

  2. Mapowanie procesów:

  • tworzenie map procesów (BPMN),
  • model 5W - identyfikacja i eliminacja problemów,
  • diagram SIPOC – tworzenie, wykorzystanie,
  • diagram Ishikawy – tworzenie, wykorzystanie,
  • optymalizacja procesów.

   3. Strumień wartości:

  • model budowania strumienia wartości – identyfikacja niezbędnych elementów, eliminacja zbędnych kroków,
  • prowadzenie analizy przepływu,
  • wykaz głównych czynników generujących straty,
  • budowanie satysfakcji klienta, model KANO,

   4. Katalog dobrych praktyk – maksymalizacji efektywności:

  • działanie na czas,
  • tworzenie kart Kanban – sterowanie produkcją,
  • wbudowana jakość,
  • raport A3 – budowa, zastosowanie,
  • ciągłe doskonalenie.

   5. Standaryzacja pracy: 

  • metoda tworzenia standardów,
  • tworzenie instrukcji, procedur,
  • tworzenie i wdrażanie modelu 5S,
  • zarządzanie wizualne.

   6. Mierzenie efektów pracy - KPI 

  • mierzenie efektów pracy,
  • tworzenie wskaźników,
  • analiza danych.

Kamil Wątorski

Absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Lublinie na kierunku: Historia ze specjalizacją archiwistyka. Manager w ogólnopolskiej spółce z wieloletnim doświadczeniem z zakresu: optymalizacji procesów w ramach metodologii lean management, wprowadzania cyfrowego obiegu dokumentów, koordynowania wykonywania czynności kancelaryjnych w ramach systemów klasy EZD, zarządzania kancelariami, składami chronologicznymi, archiwami, składnicami akt. Prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu miękkich kompetencji, budowania kultury organizacyjnej.

Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.

Płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.

Szkolenie będzie realizowane w formule wirtualnej. Dlatego ważne jest, by mieli Państwo stabilne łącze internetowe. Link do szkolenia otrzymają Państwo na dzień przed jego terminem.

W cenie szkolenia
  • Czas trwania
    1 dzień / 8h (wykłady)
  • Materiały szkoleniowe
    w formie elektronicznej
  • Język
    szkolenie w języku polskim
  • Certyfikat / zaświadczenie
    o ukończeniu szkolenia

Potrzebujesz pomocy? Masz pytania do szkolenia?

Katarzyna Szymczyk

Katarzyna Szymczyk
Koordynatorka ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
tel. 570 094 969

Skontaktuj się ze mną