Cel szkolenia
Uczestnik otrzyma kompleksową wiedze nt. metodologii lean management, w tym pozna modele oraz narzędzia wykorzystywane do zarządzania procesowego. Ponadto uczestnik nauczy się mapowania procesów, budowania strumieni wartości, tworzenia standardów i eliminowania zbędnych procesów, które generują niepotrzebne koszty oraz zbędne działania.
Korzyści dla uczestników szkolenia
- zdobycie kompleksowej wiedzy
- poznanie modeli oraz narzędzi wykorzystywanych
- praktyczna nauka umiejętności
Adresaci szkolenia
- właściciele firm
- kadra zarządzająca produkcją, działaniem administracji.
1. Zarządzanie procesowe :
- zarządzanie za pomocą procesów – model pracy, korzyści,
- przewaga modelu organizacji nastawionej na zarządzanie procesami nad organizacją działającą w ramach odrębnych obszarów (funkcji),
2. Mapowanie procesów:
- tworzenie map procesów (BPMN),
- model 5W - identyfikacja i eliminacja problemów,
- diagram SIPOC – tworzenie, wykorzystanie,
- diagram Ishikawy – tworzenie, wykorzystanie,
- optymalizacja procesów.
3. Strumień wartości:
- model budowania strumienia wartości – identyfikacja niezbędnych elementów, eliminacja zbędnych kroków,
- prowadzenie analizy przepływu,
- wykaz głównych czynników generujących straty,
- budowanie satysfakcji klienta, model KANO,
4. Katalog dobrych praktyk – maksymalizacji efektywności:
- działanie na czas,
- tworzenie kart Kanban – sterowanie produkcją,
- wbudowana jakość,
- raport A3 – budowa, zastosowanie,
- ciągłe doskonalenie.
5. Standaryzacja pracy:
- metoda tworzenia standardów,
- tworzenie instrukcji, procedur,
- tworzenie i wdrażanie modelu 5S,
- zarządzanie wizualne.
6. Mierzenie efektów pracy - KPI
- mierzenie efektów pracy,
- tworzenie wskaźników,
- analiza danych.
Kamil Wątorski
Absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Lublinie na kierunku: Historia ze specjalizacją archiwistyka. Manager w ogólnopolskiej spółce z wieloletnim doświadczeniem z zakresu: optymalizacji procesów w ramach metodologii lean management, wprowadzania cyfrowego obiegu dokumentów, koordynowania wykonywania czynności kancelaryjnych w ramach systemów klasy EZD, zarządzania kancelariami, składami chronologicznymi, archiwami, składnicami akt. Prowadzenie szkoleń dla pracowników z zakresu miękkich kompetencji, budowania kultury organizacyjnej.
Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.
Płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
Szkolenie będzie realizowane w formule wirtualnej. Dlatego ważne jest, by mieli Państwo stabilne łącze internetowe. Link do szkolenia otrzymają Państwo na dzień przed jego terminem.
W cenie szkolenia
- Czas trwania
1 dzień / 8h (wykłady) -
Materiały szkoleniowe
w formie elektronicznej -
Język
szkolenie w języku polskim -
Certyfikat / zaświadczenie
o ukończeniu szkolenia
Zobacz także
Potrzebujesz pomocy? Masz pytania do szkolenia?

Katarzyna Szymczyk
Koordynatorka ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
tel. 570 094 969