Cel szkolenia
Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności skutecznej komunikacji w procesie sprzedaży na rynku skandynawskim. Po szkoleniu będziesz umiał nawiązywać kontakt z klientami w Skandynawii w sposób skuteczny i efektywny . Będziesz świadomy różnic w kulturze biznesowej między Polską a Skandynawią i to przełoży się na umiejętność przeprowadzania sprawnie i skutecznie procesu sprzedażowego.
Korzyści dla uczestników szkolenia
- Poznasz kulturę biznesową Skandynawii.
- Nauczysz się pisać skuteczne e-maile sprzedażowe.
- Dowiesz się jak prezentować firmę, aby wzbudzić zaufanie u skandynawskiego klienta.
- Dowiesz się, jak prowadzić rozmowy handlowe i przygotować ofertę oraz obronić cenę.
- Będziesz umiał zbudować plan follow upu na cały rok
- Pozyskasz informacje o marketingu w ekspansji na Skandynawie.
Adresaci szkolenia
Szkolenie jest adresowane do osób:
- zarządzających sprzedażą na rynku skandynawskim, które chcą tą sprzedaż zwiększyć
- osób pracujących w działach eksportu z klientem skandynawskim
- menedżerów odpowiedzialnych za rynki zagraniczne, którzy pozyskują klientów w Skandynawii i chcą to robić szybciej i efektywniej
- właścicieli firm sprzedających na rynki zagraniczne, którzy planują ekspansję na Skandynawię
- właścicieli firm sprzedających na rynek skandynawski, którzy mają problem z pozyskiwaniem klientów
- osób zarządzających sprzedażą zagraniczną, które planują ekspansję na Skandynawię
1. Skandynawska kultura biznesowa
- podstawy w kulturze biznesowej w Skandynawii
- największe różnice między polską a skandynawską kulturą biznesową
2. Kontakt z osobą decyzyjną
- jak dotrzeć do decydentów i dlaczego to jest trudne dla Polaków
- jak pisać skuteczne emaile sprzedażowe, na które będziesz otrzymywał odpowiedzi
3. Rozmowa handlowa w Skandynawii
- największe różnice odnośnie prowadzenia rozmów między polskimi a skandynawskimi firmami
- jak właściwie przygotować się do rozmowy
- różnice w prowadzeniu rozmów w zależności od tego kto jest naszym klientem
4. Ofertowanie
- najczęstsze błędy w ofertowaniu na rynek skandynawski
- mit ceny i kiedy jej bronić nie trzeba
5. Follow up na rynku skandynawskim
- co zrobić z klientami , którzy nie chcą z nami rozmawiać
- co zrobić z klientami , którzy już od nas kupili
- jak zbudować plan follow up'u
- jak pozyskać zamówienia z follow up'u
6. Marketing w ekspansji na Skandynawie
- zrozumienie potrzeb klienta na rynku skandynawskim
- reklama off-line / reklama on-line
- platformy social media w Skandynawii
- optymalne wykorzystanie strony www
- platformy B2B
Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.
Płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
Szkolenie będzie realizowane w formule wirtualnej. Dlatego ważne jest, by mieli Państwo stabilne łącze internetowe. Link do szkolenia otrzymają Państwo na dzień przed jego terminem.
W cenie szkolenia
- Czas trwania
1 dzień / 8h (wykłady) -
Materiały szkoleniowe
w formie elektronicznej -
Język
szkolenie w języku polskim -
Certyfikat / zaświadczenie
o ukończeniu szkolenia