// Zarządzanie  

Sprzedaż w krajach skandynawskich

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest zdobycie umiejętności skutecznej komunikacji w procesie sprzedaży na rynku skandynawskim. Po szkoleniu będziesz umiał nawiązywać kontakt z klientami w Skandynawii w sposób skuteczny i efektywny . Będziesz świadomy różnic w kulturze biznesowej między Polską a Skandynawią i to  przełoży się na umiejętność przeprowadzania sprawnie i skutecznie procesu sprzedażowego.

Korzyści dla uczestników szkolenia

  • Poznasz kulturę biznesową Skandynawii.
  • Nauczysz się pisać skuteczne e-maile sprzedażowe.
  • Dowiesz się jak prezentować firmę, aby wzbudzić zaufanie u skandynawskiego klienta.
  • Dowiesz się, jak prowadzić rozmowy handlowe i przygotować ofertę oraz obronić cenę.
  • Będziesz umiał zbudować plan follow upu na cały rok
  • Pozyskasz informacje o  marketingu w ekspansji na Skandynawie.

 

Adresaci szkolenia

Szkolenie jest adresowane do osób:

  • zarządzających sprzedażą na rynku skandynawskim, które chcą tą sprzedaż zwiększyć
  • osób pracujących w działach eksportu z klientem skandynawskim
  • menedżerów odpowiedzialnych za rynki zagraniczne, którzy pozyskują klientów w Skandynawii i chcą to robić szybciej i efektywniej
  • właścicieli firm sprzedających na rynki zagraniczne, którzy planują ekspansję na Skandynawię
  • właścicieli firm sprzedających na rynek skandynawski, którzy mają problem z pozyskiwaniem klientów
  • osób zarządzających sprzedażą zagraniczną, które planują ekspansję na Skandynawię

1. Skandynawska kultura biznesowa

- podstawy w kulturze biznesowej w Skandynawii

- największe różnice między polską a skandynawską kulturą biznesową

 

2. Kontakt z osobą decyzyjną

- jak dotrzeć do decydentów i dlaczego to jest trudne dla Polaków

- jak pisać skuteczne emaile sprzedażowe, na które będziesz otrzymywał odpowiedzi

 

3. Rozmowa handlowa w Skandynawii

- największe różnice odnośnie prowadzenia rozmów między polskimi a skandynawskimi firmami

- jak właściwie przygotować się do rozmowy

- różnice w prowadzeniu rozmów w zależności od tego kto jest naszym klientem

 

4. Ofertowanie  

- najczęstsze błędy w ofertowaniu na rynek skandynawski

- mit ceny i kiedy jej bronić nie trzeba

 

5. Follow up na rynku skandynawskim

- co zrobić z klientami , którzy nie chcą z nami rozmawiać

- co zrobić z klientami , którzy już od nas kupili

- jak zbudować plan follow up'u

- jak pozyskać zamówienia z follow up'u

 

6. Marketing w ekspansji na Skandynawie

- zrozumienie potrzeb klienta na rynku skandynawskim

- reklama off-line / reklama on-line

- platformy social media w Skandynawii

- optymalne wykorzystanie strony www

- platformy B2B

Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.

Płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.

Szkolenie będzie realizowane w formule wirtualnej. Dlatego ważne jest, by mieli Państwo stabilne łącze internetowe. Link do szkolenia otrzymają Państwo na dzień przed jego terminem.

W cenie szkolenia
  • Czas trwania
    1 dzień / 8h (wykłady)
  • Materiały szkoleniowe
    w formie elektronicznej
  • Język
    szkolenie w języku polskim
  • Certyfikat / zaświadczenie
    o ukończeniu szkolenia

Potrzebujesz pomocy? Masz pytania do szkolenia?

Skontaktuj się z nami