// Finanse i rachunkowość  

Storytelling dla finansistów: jak przekuć dane w opowieść, która wciąga, uczy i daje impuls do działania?

Cel szkolenia

Czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się wpatrywać się w tabelę z danymi i zastanawiać, jak to wszystko przekazać w sposób, który będzie zrozumiały i atrakcyjny dla odbiorcy? A co najważniejsze, czy osiągniesz swój cel?

Jeśli tak, to nie jesteś wyjątkiem. W dzisiejszym świecie, gdzie dane są wszędzie, umiejętność ich przekazywania w sposób jasny i przekonujący jest kluczowa dla każdego finansisty.

Storytelling - o co tyle hałasu?

Dlaczego wszyscy mówią o storytellingu? Odpowiedź jest prosta - ludzie po prostu kochają dobre historie! Naucz się z nami, jak przekształcić suche dane w soczyste opowieści.

Korzyści dla uczestników szkolenia

Na tym szkoleniu nauczysz się:

  • jak przekuć dane w historię, która będzie zarówno informacyjna, jak i wciągająca,
  • jak znaleźć w danych "smaczki", które sprawią, że odbiorcy trwale oderwą wzrok od swoich smartfonów,
  • jak wykorzystać storytelling do budowania relacji z odbiorcami, nawet jeśli nie lubią finansów

Adresaci szkolenia

  • Dyrektorzy finansowi
  • Analitycy danych
  • Pracownicy działów finansowych, którzy chcą zdobyć praktyczną wiedzę o storytellingu i wizualizacji danych 

  1. Najczęstsze błędy prezenterów …i jak ich unikać.
  2. Powtórka z podstaw funkcjonowania ludzkiej uwagi - warunki konieczne, aby publiczność patrzyła, słuchała i była zaangażowana „na żywo” i w online
  3. "Koń, jaki jest, każdy widzi", czyli jak pokazywać dane z sensem? Kiedy tabela, a kiedy wykres? Które rodzaje tabel i wykresów wspierają nasz przekaz, a które go torpedują?
  4. Jak znaleźć w danych "smaczki", które sprawią, że poruszymy odbiorców, nawet jeśli nie są zainteresowani finansami?
  5. W jaki sposób przekuć dane w historię, która nie będzie nudna jak podręcznik do finansów?
  6. Struktura prezentacji opartej na danych – jak zbudować prezentację opartą na danych i co to ma wspólnego z hollywoodzkimi scenariuszami?
  7. Case study utrwalające, jak uniknąć:
    • chaosu i nadmiaru informacji w przekazie,
    • „klątwy wiedzy” prezentera,
    • braku klarownego wniosku i wezwania do działania w  przekazie
    • posługiwania się wielkościami, których umysł ludzki „nie ogarnia”

 

Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.

Płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.

Szkolenie będzie realizowane w formule wirtualnej. Dlatego ważne jest, by mieli Państwo stabilne łącze internetowe. Link do szkolenia otrzymają Państwo na dzień przed jego terminem.

W cenie szkolenia
  • Czas trwania
    1 dzień / 8h (wykłady)
  • Materiały szkoleniowe
    w formie elektronicznej
  • Język
    szkolenie w języku polskim
  • Certyfikat / zaświadczenie
    o ukończeniu szkolenia

Potrzebujesz pomocy? Masz pytania do szkolenia?

Katarzyna Szymczyk

Katarzyna Szymczyk
Koordynatorka ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
tel. 570 094 969

Skontaktuj się ze mną