Wycena przedsiębiorstwa (Business Valuation)

 


600,00 +23% VAT

Celem szkolenia jest przedstawienie metod i technik wyceny przedsiębiorstwa, a także krajowych i międzynarodowych standardów w zakresie wyceny przedsiębiorstwa. Po szkoleniu jego uczestnicy będą potrafili samodzielnie przeprowadzić wycenę przedsiębiorstwa przy zastosowaniu wybranej metody lub metod.

 

Korzyści ze szkolenia:

  • Znajomość krajowych i międzynarodowych standardów w zakresie wyceny przedsiębiorstwa
  • Znajomość oraz umiejętność praktycznego zastosowania majątkowych metod wyceny
  • Znajomość oraz umiejętność praktycznego zastosowania dochodowych metod wyceny
  • Znajomość oraz umiejętność praktycznego zastosowania rynkowych metod wyceny
  • Znajomość oraz umiejętność praktycznego zastosowania mieszanych metod wyceny

 

Grupa docelowa:

  • Pracownicy średniego i wyższego szczebla zarzadzania
  • Pracownicy Działu Finansowego
  • Pracownicy Działu Księgowego
  • Pracownicy Działu Strategii
  1. Krajowe i międzynarodowe standardy w zakresie wyceny przedsiębiorstwa

  2. Definicja wartości przedsiębiorstwa

  3. Dostępne metody wyceny przedsiębiorstwa i ich systematyka

  4. Proces wyceny przedsiębiorstwa w praktyce

  5. Metody majątkowe wyceny wraz z przykładami zastosowania

  6. Metody dochodowe wyceny wraz z przykładami zastosowania

  7. Metody rynkowe (mnożnikowe) wraz z przykładami zastosowania

  8. Metody mieszane wraz z przykładami zastosowania

  9. Metody wyceny aktywów niematerialnych/kapitału intelektualnego

  10. Studia przypadków

Dr Mariusz Strojny

Doradca biznesowy z ponad 20 letnim doświadczeniem zawodowym, Pełnomocnik Rektora ds. Transferu Technologii w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, Adiunkt w Instytucie Zarządzania Wartością SGH oraz Partner w wiodącej polskiej kancelarii patentowej i firmie doradczej specjalizującej się w zarządzaniu wiedzą, innowacjami i własnością przemysłową. Wcześniej przez 17 lat  pracował w międzynarodowej firmie doradczej KPMG, gdzie  kierował zespołem Zarządzania Wiedzą i Badań Rynkowych a także realizował projekty w obszarze audytu finansowego, funduszy europejskich, doradztwa biznesowego i doradztwa finansowego. Ukończył z wyróżnieniem Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie oraz studia podyplomowe w zakresie wyceny przedsiębiorstw oraz analizy branż i sektorów na Harvard Business School w Bostonie (USA). Doradza największym firmom w Polsce , Europie i na Bliskim Wschodzie. Specjalizuje się w zarządzaniu wartością przedsiębiorstwa, zarządzaniu wiedzą i kapitałem intelektualnym, ochronie własności przemysłowej, wycenie firm i własności przemysłowej, komercjalizacji i transferze technologii.

Godziny szkolenia:
9.30 - 16.00

Miejsce szkolenia:
Siedziba PKF przy ul. Orzyckiej 6, lok. 1B w Warszawie

Wskazówki dojazdu komunikacją miejską:

  • Autobusy: z Dworca Centralnego nr 504, przystanek Gotarda

  • Metro: stacja Służew a następnie autobusem 193 w kierunku Służewca - należy wysiąść na przystanku Orzycka


Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.

Opłata obejmuje:
wykłady, materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe i lunch. Uczestnicy otrzymują certyfikaty ukończenia szkolenia.

Rabaty:
10% dla Klientów PKF Consult

Termin płatności:

opłaty za uczestnictwo należy uiścić przed terminem rozpoczęcia szkolenia po otrzymaniu maila potwierdzającego jego realizację.

Brak opłaty na konto Organizatora w wyżej wymienionym terminie powoduje automatyczne skreślenie z listy uczestników szkolenia.

Dane do płatności:
wpłat należy dokonywać na konto PKF Consult Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej,

Numer konta: 46 8923 0008 0131 2888 2012 0001

Na przelewie bankowym prosimy wpisać imię i nazwisko oraz termin i nazwę szkolenia.


Skontaktuj się z nami

Karolina Łąkowska
Dyrektor Centrum Edukacji
e-mail
607 595 131, (22) 495 76 02

Małgorzata Buf-Jabłońska
Menedżer ds. szkoleń obligatoryjnych
e-mail
605 157 756, (22) 560 76 71

Anna Ciucias
Koordynator ds. szkoleń
e-mail, (22) 560 76 70

Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
e-mail
693 333 558, (22) 560 76 55

Agnieszka Ulanecka
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
e-mail
601 832 482, (22) 560 76 55

Szkolenia wg kategorii

Szkolenia wg lokalizacji

Zamów szkolenie

Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.

Informacje o szkoleniach

Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do bazy danych.

Dlaczego PKF

1

Szkolimy blisko 950 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej

2

Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR

3

Wysokie kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników to wzrost konkurencyjności na rynku. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zapewnienie efektywnego rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników.

4

Posiadamy 20-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

5

W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań odrzucamy utarte schematy. Szukamy właściwej drogi, skrojonej na miarę oczekiwań naszych Klientów.

Zaufali nam
PTWP S.A.
Poczta Polska
PAP S.A.
Grupa Lotos S.A.
WSiP S.A.
Prochem S.A.
Sokołów S.A.
Pekaes S.A.
Grupa Wydawnicza Infor S.A.
ZT Kruszwica S.A.
Aplisens S.A.
PKP Intercity Sp. z o.o.
Hawe S.A.
Bumar Sp. z o.o.
Phoenix Pharma Sp. z o.o.
Nasi partnerzy
GoldenLine LinkedIn YouTube Facebook Google+ SlideShare Isuu