Cel szkolenia
Wiele firm szuka sposobów na usprawnianie przedsiębiorstwa, aż w pewnym momencie arsenał dostępnych metod wyczerpuje się. Żeby odnosić sukcesy w szybko zmieniającym się świecie trzeba zacząć działać zwinnie. Dowiedz się jak łączyć tworzenie wartości w procesie produkcyjnym ze zwinnością całej organizacji. Poznaj model organizacji, który pozwoli Ci zrozumieć jak efektywnie połączyć ludzi, procesy i narzędzia. Dowiedz się jak planować optymalnie operacje i je standaryzować dzięki zdolnościom biznesowym. Na koniec dowiesz się jak wszystko spaja kultura organizacyjna.
Korzyści dla uczestników szkolenia
- Poznasz model organizacji, który pomaga w ogarnięciu złożoności, upraszczaniu operacji, standaryzacji, poprawie efektywności.
- Dowiesz się jak w zwinny sposób zmieniać firmę – łącząc NPD, operacje i zmiany strategiczne.
- Poznasz 11 zasad efektywnych organizacji.
- Dowiedz się jak przełożyć strategię na inicjatywy strategiczne oraz jak strumień wartości dostarcza strategię.
- Dowiesz się jaki model operacyjny jest najbardziej efektywny w Twojej organizacji.
- Zilustrujemy model operacyjny przedsiębiorstwa z użyciem modelu Milky Way.
- Dowiesz się jak zwinnie połączyć usprawnienia ze strumieniem tworzenia wartości.
- Poznasz 4 typy kultur organizacyjnych.
- Zidentyfikujesz widoczne atrybuty swojej kultury.
- Dowiesz się jak znaleźć ambasadorów zmian.
- Dowiesz się jakie role zespołowe powinieneś obsadzić, żeby zespół działał efektywnie.
Adresaci szkolenia
Kadra zarządzająca wyższego i średniego szczebla, a także pracownicy biorący udział w zarządzaniu procesami w organizacji.
1. Wstęp
- Dlaczego integracje się nie udają
- Rodzaje integracji (black box, grey box, white box)
- Stopnie integracji
- Perspektywy integracji, które przynoszą oszczędności i poprawę efektywności (procesy, kultura, klient, aplikacje i technologia, zarabiania i wzrostu, dostawcy, produkty/usługi, zdolności wspierające (IT, prawne, FK, HR, ..))
2. Zwinny proces organizacji projektu
- Jak zorganizować projekt, żeby dostarczał wartość i pozwalał na elastyczne zmiany związane z realizacją strategii
- Przegląd zwinnych metod zarządzania zespołami i projektami
- Zasady architektury (jaką firmą chcesz być)
3. Planowanie strategiczne
- Kontekst strategiczny
- Określenie celów strategicznych i KPI w Balanced Scorecard
- Jak szacować korzyści/koszty z wdrożenia strategii
- Model biznesowy
- Identyfikacja strumienia dostarczania wartości
4. Bazowy i docelowy model operacyjny
- Mapa produktów i usług
- Podróż klienta
- Model tworzenia wartości
- Międzyfunkcyjny model zdolności biznesowych (ludzie, procesy, aplikacje)
- Podejście do projektowania aplikacji wspierających operacje
- Ocena bazowych zdolności biznesowych (ludzie, procesy, aplikacje)
- Docelowy model operacyjny - Milky Way
5. Planowanie wdrożenia
- Mapa cieplna zdolności biznesowych
- Jak zdefiniować strumienie rozwojowe, które zmieniają operacje
- Ryzyka projektowe
- Plan wdrożenia
6. Kultura organizacyjna
- Połączenie kultury i strategii
- Atrybuty kultury (widoczne i niewidoczne)
- Przywództwo
- Ambasadorowie zmian w organizacji
- Transformacja ról
Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.
Płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
Szkolenie będzie realizowane w formule wirtualnej. Dlatego ważne jest, by mieli Państwo stabilne łącze internetowe. Link do szkolenia otrzymają Państwo na dzień przed jego terminem.
W cenie szkolenia
- Czas trwania
2 dni / 16h (wykłady) -
Materiały szkoleniowe
w formie elektronicznej -
Język
szkolenie w języku polskim -
Certyfikat / zaświadczenie
o ukończeniu szkolenia