Ocena wyników finansowych małych i średnich przedsiębiorstw

 

1 200,00 +23% VAT

Cel szkolenia:

Zapoznanie uczestników z zasadami weryfikacji uproszczonego sprawozdania finansowego oraz oceną takiego sprawozdania.

Szkolenie skierowane do:

  • Właścicieli przedsiębiorstw
  • Pracowników biur rachunkowych
  • Analityków finansowych
  • Pracowników banków
  • Pośredników finansowych

1. Pojęcie małego i średniego podmiotu gospodarczego.

2. Źródła informacji finansowej o małych i średnich podmiotach gospodarczych w podziale na formy prowadzonej sprawozdawczości:

  • karta podatkowa,
  • ryczałt ewidencjonowany,
  • podatkowa księga przychodów i rozchodów.

3. Przygotowanie i weryfikacja uproszczonego sprawozdania finansowego na bazie form określonych w pkt 2.

4. Uproszczone sprawozdanie finansowe – przykłady (przygotowanie uproszczonego rachunku zysków i strat, bilansu oraz przepływów pieniężnych)

5. Ocena wstępna sprawozdania finansowego:

  • analiza struktury i dynamiki,
  • wzorcowe układy nierówności.

6. Analiza sprawozdania finansowego:

  • sygnały ostrożnościowe z bilansu, rachunku zysków i strat oraz rachunku przepływów pieniężnych,
  • analiza wskaźnikowa (rentowność, płynność finansowa, sprawność działania, wspomaganie finansowe).

7. Specyfika finansów firm rodzinnych.

Artur Stefański

Doktor nauk ekonomicznych, trener z dużym oświadczeniem praktycznym m.in. jako dyrektor finansowy w Wyższej Szkole Bankowej, Fundacji Fmilijny Poznań, a wcześniej jako analityk kredytowy w wielu instytucjach finansowych m.in. BZ WBK S.A., Raiffeisen Bank Polska S.A. , Kredyt Bank S.A. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu zarządzania finansami przedsiębiorstw, oceny efektywności inwestycji i analizy finansowej. Wykłady na studiach podyplomowych z zakresu finansów.

Ekspert ds. efektywności inwestycji w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego, od marca 2010 roku. Członek Polskiej Komisji Akredytacyjnej, od stycznia 2012 roku.

Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.

Opłata obejmuje:

wykłady, materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe i lunch. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia.

Rabaty:

10% dla Klientów PKF Consult

Płatności:

płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.

Dane do płatności:

wpłat należy dokonywać na konto PKF Consult Spółka z o.o. Sp. k. w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej.

Numer konta: 46 8923 0008 0131 2888 2012 0001

Na przelewie bankowym prosimy wpisać imię i nazwisko oraz termin i nazwę szkolenia.

 

Godziny szkolenia:

9.30 - 16.00

Miejsce szkolenia:

Siedziba PKF przy ul. Orzyckiej 6 lok. 1B w Warszawie

Wskazówki dojazdu komunikacją miejską:

  • Autobusy: z Dworca Centralnego nr 504, przystanek Gotarda

  • Metro: stacja Służew a następnie autobusem 193 w kierunku Służewca - należy wysiąść na przystanku Orzycka

 


Skontaktuj się z nami

Karolina Łąkowska
Dyrektor Centrum Edukacji
607 595 131, (22) 495 76 02

e-mail

Małgorzata Buf-Jabłońska
Menedżer ds. szkoleń obligatoryjnych
605 157 756, (22) 560 76 71

e-mail

Anna Ciucias
Koordynator ds. szkoleń
693 333 558, (22) 560 76 70

e-mail

Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
(22) 560 76 55

e-mail

Szkolenia wg kategorii

Szkolenia wg lokalizacji

Zamów szkolenie

Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.

Informacje o szkoleniach

Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do bazy danych.

Dlaczego PKF

1

Szkolimy blisko 950 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej

2

Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR

3

Wysokie kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników to wzrost konkurencyjności na rynku. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zapewnienie efektywnego rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników.

4

Posiadamy 20-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

5

W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań odrzucamy utarte schematy. Szukamy właściwej drogi, skrojonej na miarę oczekiwań naszych Klientów.

Zaufali nam
PTWP S.A.
Poczta Polska
PAP S.A.
Grupa Lotos S.A.
WSiP S.A.
Prochem S.A.
Sokołów S.A.
Pekaes S.A.
Grupa Wydawnicza Infor S.A.
ZT Kruszwica S.A.
Aplisens S.A.
PKP Intercity Sp. z o.o.
Hawe S.A.
Bumar Sp. z o.o.
Phoenix Pharma Sp. z o.o.
Nasi partnerzy
GoldenLine LinkedIn YouTube Facebook Google+ SlideShare Isuu