Cel szkolenia
Czy można efektywnie zwymiarować organizację? Czy da się przewidzieć wskaźnikami to co się zdarzy i zarządzać tym co się zdarzy? – od strategii do operacji.
W trakcie mini – wykładów i warsztatów uczestnicy będą mogli poznać techniki, narzędzia pozwalające na zaplanowanie celów, miar i czynników sukcesu organizacji na poziomie strategii i działalności operacyjnej oraz przećwiczyć podejścia do definiowania celów i KPI w oparciu Strategiczną Kartę wyników (Balanced Score Card) oraz podejście Hoshin Kanri – „Catchball” - od wizji i strategii do planów operacyjnych / od planów operacyjnych do wizji i strategii.
Korzyści dla uczestników szkolenia
- poznasz techniki oraz narzędzia pozwalające na zaplanowanie celów, miar i czynników sukcesu organizacji na poziomie strategii i działalności operacyjnej
- przećwiczysz na przykładach definiowanie celów i KPI w oparciu Strategiczną Kartę wyników (Balanced Score Card)
- dowiesz się jak uniknąć najczęstszych błędów oraz jak wdrożyć proces naprawczy
Adresaci szkolenia
- Managerowie oraz Dyrektorzy,
- Członkowie kadry zarządzającej
- Pracownicy startupów zainteresowani tematem KPI
1. Planowanie i mierzenie efektywności organizacji – wprowadzenie:
KPI w strategii
KPI w procesach
KPI w projektach
2. Efektywność strategiczna organizacji – mierzenie efektywności w oparciu Strategiczną Kartę Wyników (Balanced Score Card) i podejście Hoshin Kanri (Lean management):
Perspektywa finansowa
Perspektywa klienta
Perspektywa procesów
Perspektywa rozwoju
3. Efektywność w działalności operacyjnej BAU – „Business as usual”
Cele procesów i wskaźniki efektywności dla wybranych procesów organizacji
Optymalizacja KPI i KSF (Critical Success Factor) w czasie – dlaczego warto się skupić na jednym i jakim wskaźniku, a nie 20 na raz
Dane i systemy – podstawa do zarządzania KPI w organizacji
4. Efektywność w rozwoju organizacji – projekty strategiczne i KPI:
Cele procesów i wskaźniki efektywności projektów w organizacji – macierz decyzyjna
Optymalizacja KPI i KSF (Critical Success Factor) w projektach
5. Ustalenie KPI to nie wszystko – system monitorowania i kaskadowanie KPI o organizacji – „Catchball” thinking
Wskaźniki strategiczne i operacyjne
Plany realizacji KPI
Systemy i dane wspierające
Monitorowanie KPI i weryfikacja na podstawie danych
6. Podsumowanie warsztatu w formule START, STOP, KONTYNUJEMY
Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.
Płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
Szkolenie będzie realizowane w formule wirtualnej. Dlatego ważne jest, by mieli Państwo stabilne łącze internetowe. Link do szkolenia otrzymają Państwo na dzień przed jego terminem.
W cenie szkolenia
- Czas trwania
1 dzień / 8h (wykłady) -
Materiały szkoleniowe
w formie elektronicznej -
Język
szkolenie w języku polskim -
Certyfikat / zaświadczenie
o ukończeniu szkolenia
Zobacz także
Potrzebujesz pomocy? Masz pytania do szkolenia?
Katarzyna Szymczyk
Koordynatorka ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
tel. 570 094 969