Celami głównymi warsztatu są:
poznanie metod i umiejętność radzenia sobie z emocjami i stresem
poszerzenie świadomości znaczenia równowagi Work & Life
pozyskanie wiedzy na temat sposobów obniżenia napięcia i budowania efektywnej komunikacji w sytuacjach problemowych.
1. Co to jest stres?
Definicja zjawiska
Objawy i źródła stresu
Rodzaje:
Sytuacje stresowe
Stres długotrwały
2. Oblicza stresu
Symptomy wypalenia zawodowego oraz techniki ochrony przed wypaleniem – ćwiczenie np. koło życia
Moja motywacja do pracy:
Rola motywacji wewnętrznej
Potrzeby i decyzje
Work & Life balance – równowaga to podstawa
3. Osobiste czynniki stresogenne
Wykonywana praca jako czynnik stresogenny
Osobista mapa reakcji na stres – objawy fizyczne, psychologiczne, poznawcze i społeczne
Indywidualne sposoby działania w stresie
4. Budowanie strategii radzenia sobie ze stresem
Czynniki budujące autorytet
Czynniki podważające autorytet, krytyka
Asertywność:
jak poprawnie formułować asertywną prośbę i odmowę
Poczucie własnej wartości – wpływ obniżonej samooceny na obraz rzeczywistości
Samokontrola
5. Komunikacja interpersonalna i emocje
Rodzaje emocji i ich wpływ na komunikację
Wpływ stylu komunikacji na sposób odbioru informacji
„Trudny rozmówca” a „trudna sytuacja”
Sytuacje trudne w komunikacji z zespołem oraz sposoby radzenia sobie z nimi
Kontrola emocji w reakcji na krytykę i sposoby radzenia sobie z nią
6. Budowanie efektywnych relacji
Komunikaty z poziomu „ja”
Oddzielanie faktów od opinii
Zamiana oceny na osobistą opinię
Czterostopniowa procedura stawiania granic – Model Pameli Butler
7. Równowaga między ciałem i umysłem
Inteligencja emocjonalna – jak może wspierać?
Krzywa stresu i jej wpływ na zdrowie psychiczne i fizyczne.
Techniki kotwiczenia zasobów i sposoby radzenia sobie z emocjami.
8. Metody i techniki radzenia sobie ze stresem i obniżaniem napięcia
Technika relaksacji Jacobsona.
Trening autogenny Schultza.
Praca z ciałem.
Kotwiczenie stanów emocjonalnych.
Reframing.
Techniki oddechowe.
Wyobraźnia jako metoda kontroli poziomu stresu.
Techniki z poznawczo-behawioralne.
Nasi trenerzy to zespół profesjonalistów z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów.
Są to przede wszystkim praktycy z pasją, posiadający bogate doświadczenie w biznesie.
Ich umiejętności, profesjonalizm oraz ukierunkowanie na potrzeby Klienta, umożliwiają wskazywanie optymalnych oraz innowacyjnych rozwiązań.
Ekspertów dobieramy w zależności od specyfiki tematu, organizacji i grupy, tak aby dopasować rozwiązanie do bieżących potrzeb Klienta.
Wiemy, że oczekujecie Państwo najwyższych standardów zarówno jeżeli chodzi o merytorykę jak i atrakcyjną formę prowadzonych zajęć. Dlatego nasze szkolenia mają zawsze charakter praktyczny i oparte są o aktualne studium przypadków oraz dyskusję z trenerami.
Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.
Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.
Opłata obejmuje:
wykłady, materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe i lunch. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Rabaty:
10% dla Klientów PKF Consult
Płatności:
płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.
Dane do płatności:
wpłat należy dokonywać na konto PKF Consult Spółka z o.o. Sp. k. w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej.
Numer konta: 46 8923 0008 0131 2888 2012 0001
Na przelewie bankowym prosimy wpisać imię i nazwisko oraz termin i nazwę szkolenia.
Godziny szkolenia:
9.30 - 16.00
Miejsce szkolenia:
Siedziba PKF przy ul. Orzyckiej 6 lok. 1B w Warszawie
Wskazówki dojazdu komunikacją miejską:
Autobusy: z Dworca Centralnego nr 504, przystanek Gotarda
Metro: stacja Służew a następnie autobusem 193 w kierunku Służewca - należy wysiąść na przystanku Orzycka
Karolina Łąkowska
Dyrektor Centrum Edukacji
607 595 131, (22) 560 76 70
Patrycja Lichacy
Koordynator ds. projektów szkoleniowych
693 333 558, (22) 560 76 70
Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
570 094 969, (22) 495 76 02
Paweł Jaczewski
Menedżer ds. sprzedaży szkoleń
601 832 482, (22) 495 76 02
e-mail
Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.
Szkolimy blisko 950 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej
Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR
Wysokie kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników to wzrost konkurencyjności na rynku. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zapewnienie efektywnego rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników.
Posiadamy 20-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR
W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań odrzucamy utarte schematy. Szukamy właściwej drogi, skrojonej na miarę oczekiwań naszych Klientów.