Zarządzanie zmianą

 


1 100,00 +23% VAT

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest przekazanie wiedzy i modeli zachowań jak będąc liderem komunikować zmiany, aby zjednać sobie sojuszników, a nie wrogów wśród swoich podwładnych. Podczas szkolenia przedstawimy m.in. jak przekonać swoich pracowników do samej potrzeby reorganizacji, osiągnąć zamierzony efekt oraz przewidzieć potencjalne trudności w procesie zmiany. Szkolenie zostanie przeprowadzone metodą warsztatową – z wykorzystaniem technik interaktywnych angażujących uczestników, a także technik efektywnego uczenia się i nauczania.

 

Korzyści dla uczestnika:

  • dowiesz się jak ludzki mózg reaguje na zmiany i dlaczego budzą one opór
  • nauczysz się zarządzać negatywnymi emocjami w procesie zmian i skutecznie motywować zespoły
  • powiemy jak zarządzać procesem zmiany i efektywnie je wdrażać
  • dowiesz się jak wyznaczać cele w procesie zmian i jak je skutecznie osiągać 
  • przećwiczymy rolę lidera i jak przeprowadzić Twój zespół przez proces zmian
  • nauczymy Cię jak udzielać informacji zwrotnej pracownikowi i upward feedbacku przełożonemu
  • przećwiczysz Exposé szefa jako wstęp do wprowadzenia zmiany
  • dowiesz się jak Twój mózg reaguje na zmiany i dlaczego tak się dzieje
  • przećwiczysz zarządzanie emocjami i wyznaczanie celów w procesie zmian
  • otrzymasz konkretne wskazówki oraz propozycje narzędzi do wykorzystania w praktyce
  • przekażemy praktyczne rozwiązania i przykłady z wdrożeń z praktyki prowadzącego

 

Adresaci:

  • Dyrektorzy, Managerowie, Kierownicy
  • Osooby odpowiedzialne za przeprowadzanie zmian w organizacji
  • Kierownicy projektów
  • osoby zainteresowane zgłębieniem wiedzy z zakresu zarządzania zmianą

Dzień 1

1. Człowiek w procesie zmiany

  • Emocje towarzyszące zmianie i reakcja mózgu na zmiany
  • Dlaczego zmiany budzą opór?
  • Jak - komunikując zmianę - zyskiwać sojuszników zmiany, a nie wrogów?

2.  Człowiek w procesie zmiany cz. 2.

  • Jak przekazywać niepopularne decyzje
  • Model Kottera i krzywa Fishera –praktyczne case’y ilustrujące proces wprowadzania zmian

3.  Lider i jego rola w procesie zmiany cz1.

  • Zarządzanie motywacją i wyznaczanie celów w procesie zmian
  • Co wpływa na realizację celów w procesie zmian
  • Exposé Szefa jako wstęp do zmian –ćwiczenia praktyczne
  • Interaktywne dyskusje oraz wymiana doświadczeń uczestników

 

Dzień 2

1. Zespół w procesie zmiany cz.1

  • Strategia i sposób jej komunikacji
  •  „Trójkąt dramatyczny” w procesie zmiany

2. Zespół w procesie zmiany cz.2

  • Zarządzanie przez cele a motywacja
  • Jak zaangażować zespół w proces zmian?
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna w procesie zmian – ćwiczenia praktyczne

3.  Lider i jego rola w procesie zmiany cz.2

  • Komunikacja werbalna i niewerbalna w procesie zmian – ćwiczenia praktyczne
  • Feedback i upward feedback jako narzędzie do wprowadzania zmian –ćwiczenia praktyczne
  • Interaktywne dyskusje oraz moderowana wymiana doświadczeń uczestników

 

Małgorzata Warda

Posiada ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu, sprzedaży i marketingu, które zdobywała pracując w korporacjach międzynarodowych jako m.in. Handlowiec, Key Account Mangager, National Key Account Manager, Dyrektor Handlowy. Wynegocjowała ponad 2000 kontraktów handlowych, wprowadziła na rynek szereg znanych marek – m.in. system kapsułkowy Nescafé Dolce Gusto i naczynia do gotowania Tefal Ingenio. Obecnie prowadzi firmę doradczą Warda Consulting Team i jako konsultant w zakresie strategii biznesowych wspiera zarówno duże korporacje jak i młode firmy w zakresie zarządzania, optymalizacji procesów i zwiększania rentowności prowadzonych działań handlowych. Obszary jej specjalizacji to przede wszystkim szkolenia z matematyki biznesowo-handlowej i negocjacji w oparciu o wartości matematyczne i aspekty finansowe, zarządzanie zmianą, zarządzanie zespołami, optymalizacja procesów biznesowych. Jest również certyfikowanym międzynarodowo mentorem biznesu w ramach European Mentoring & Coaching Council oraz wykładowcą MBA w szkołach biznesu. Jej artykuły o tematyce sprzedażowej i finansowej regularnie ukazują się w takich tytułach jak : Szef Sprzedaży, Puls Biznesu, Nowa Sprzedaż, As Sprzedaży Finanse i Controlling, Controlling i Rachunkowość Zarządcza.

Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.

Opłata obejmuje:

wykłady oraz materiały szkoleniowe. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia.

Rabaty:

10% dla Klientów PKF Consult

Płatności:

płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.

 

Godziny szkolenia:

10.00 - 15.30

Szkolenie będzie realizowane w formule wirtualnej. Dlatego ważne jest, by mieli Państwo stabilne łącze internetowe. Link do szkolenia otrzymają Państwo na dzień przed jego terminem.


Skontaktuj się z nami

Karolina Łąkowska
Dyrektor Centrum Edukacji
607 595 131, (22) 560 76 70

e-mail

Patrycja Lichacy
Koordynator ds. projektów szkoleniowych
693 333 558, (22) 560 76 70

e-mail

Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
570 094 969, (22) 495 76 02

e-mail

 

Paweł Jaczewski
Menedżer ds. sprzedaży szkoleń

601 832 482, (22) 495 76 02
e-mail

Szkolenia wg kategorii

Szkolenia wg lokalizacji

Zamów szkolenie

Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.

Informacje o szkoleniach

Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do bazy danych.

Dlaczego PKF

1

Szkolimy blisko 950 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej

2

Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR

3

Wysokie kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników to wzrost konkurencyjności na rynku. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zapewnienie efektywnego rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników.

4

Posiadamy 20-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

5

W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań odrzucamy utarte schematy. Szukamy właściwej drogi, skrojonej na miarę oczekiwań naszych Klientów.

Zaufali nam
PTWP S.A.
Poczta Polska
PAP S.A.
Grupa Lotos S.A.
WSiP S.A.
Prochem S.A.
Sokołów S.A.
Pekaes S.A.
Grupa Wydawnicza Infor S.A.
ZT Kruszwica S.A.
Aplisens S.A.
PKP Intercity Sp. z o.o.
Hawe S.A.
Bumar Sp. z o.o.
Phoenix Pharma Sp. z o.o.
Nasi partnerzy
GoldenLine LinkedIn YouTube Facebook Google+ SlideShare Isuu