Analizy porównawcze - zasady sporządzania, stosowanie metod szacowania dla potrzeb Cen Transferowych



550,00 +23% VAT

Uczestnicy tego szkolenia uzyskają kompleksową wiedzę dotyczącą:

  • sporządzenia analizy porównawczej
  • miar statystycznych stosowanych w benchmarkingu
  • kryteriów selekcji stosowanych w benchmarkingu
  • stosowanych wskaźników
  • ewentualnych korekt na podmiotach porównywalnych

 

1. Rola analizy porównawczej

  • zasady sporządzania analizy porównawczej
  • zasady prezentacji analizy porównawczej

2. Rodzaje porównań w analizie benchmarkingowej

  • porównywanie wewnętrzne i zewnętrzne w analizie benchmarkingowej 
  • porównywanie na poziomie transakcji oraz porównywanie na poziomie działalności podmiotu
  • rodzaje porównań w analizie benchmarkingowe

3. Źródła porównywalnych danych rynkowych w porównaniach zewnętrznych

  • rodzaje źródeł porównywalnych danych zewnętrznych i ich charakterystyka
  • wybór optymalnego źródła danych porównywalnych

4. Przykładowa analiza

  • przeprowadzenie przykładowej analizy na przykładzie świadczenia usług księgowych

5. Przykładowe kryteria selekcji stosowane w benchmarkingu krajowym

  • obszar geograficzny
  • rodzaj prowadzonej działalności gospodarczej
  • dostępność danych finansowych (ciągłość sprawozdawcza)
  • rozmiar przedsiębiorstwa
  • format sprawozdania
  • typ rachunku zysków i strat
  • status prawny podmiotu
  • wysokość zagregowanych dochodów
  • okres sprawozdawczości oraz data bilansowania
  • weryfikacja profilu działalności
  • wartość wskaźników rentowności
  • powiązania kapitałowe, osobowe, operacyjne oraz inne kryteria selekcji

Katarzyna Zakrzewska

Od początku swojej kariery zawodowej specjalizuje się w zagadnieniach z zakresu cen transferowych. Posiada 7 letnie doświadczenie w dziedzinie doradztwa podatkowego obejmujące m.in opracowanie i weryfikację dokumentacji cen transferowych, sporządzanie analiz porównawczych, opracowywanie polityk cen transferowych, planowanie rozliczeń grupowych, restrukturyzacje działalności (transfer funkcji), a także dokumentowanie usług niematerialnych dla celów obrony kosztów podatkowych. Jest autorką wielu publikacji z dziedziny cen transferowych, a także częstą prelegentką na konferencjach i seminariach podatkowych. Doświadczenie zawodowe zdobywała od 2004 r. w dziale cen transferowych firmy Polska Grupa Konsultingu Sp. z o.o. a następnie w dziale cen transferowych w KPMG TAX M. Michna Sp.k. 

 

 

Godziny szkolenia:
09.30 - 16.00

Miejsce szkolenia:
Siedziba PKF przy ul. Orzyckiej 6, lok. 1B w Warszawie

Wskazówki dojazdu komunikacją miejską:

Autobusy: z Dworca Centralnego nr 504 przystanek Gotarda
Metro: stacja Służew, a następnie autobusem 193 w kierunku Służewca należy wysiąść na przystanku Orzycka

 

 

 

 

Opłata obejmuje:
wykłady, materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe i lunch. Uczestnicy otrzymują certyfikaty ukończenia szkolenia.

Rabaty:
10% dla Klientów PKF Consult
10% dla osób zgłaszających się na więcej niż jedno szkolenie

Termin płatności:

opłaty za uczestnictwo należy uiścić przed terminem rozpoczęcia szkolenia po otrzymaniu maila potwierdzającego jego realizację.

Brak opłaty na konto Organizatora w wyżej wymienionym terminie powoduje automatyczne skreślenie z listy uczestników szkolenia.

Dane do płatności:
wpłat należy dokonywać na konto PKF Consult Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k. w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej,

Numer konta: 46 8923 0008 0131 2888 2012 0001

Na przelewie bankowym prosimy wpisać imię i nazwisko oraz termin i nazwę szkolenia.

 


Skontaktuj się z nami

Małgorzata Buf-Jabłońska
Dyrektor Centrum Edukacji
e-mail, 22 560 76 71

Karolina Łąkowska
Menedżer ds. projektów szkoleniowych
e-mail, 22 495 76 02

Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. szkoleń
e-mail, 22 560 76 55

Szkolenia wg kategorii

Szkolenia wg lokalizacji

Zamów szkolenie

Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.

Informacje o szkoleniach

Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do bazy danych.

Dlaczego PKF

1

Szkolimy blisko 700 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej

2

Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR

3

Posiadamy 19-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

4

Posiadamy 19-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

5

Zrealizowaliśmy ponad 700 szkoleń dla blisko 15000 słuchaczy - czyli ponad 7800 godzin zajęć przeprowadzonych przez wykładowców PKF

Zaufali nam
PTWP S.A.
Poczta Polska
PAP S.A.
Grupa Lotos S.A.
WSiP S.A.
Prochem S.A.
Sokołów S.A.
Pekaes S.A.
Grupa Wydawnicza Infor S.A.
ZT Kruszwica S.A.
Aplisens S.A.
PKP Intercity Sp. z o.o.
Hawe S.A.
Bumar Sp. z o.o.
Phoenix Pharma Sp. z o.o.
Nasi partnerzy
GoldenLine LinkedIn YouTube Facebook Google+ SlideShare Isuu