Obowiązki informacyjne w świetle Rozporządzenia MAR i znowelizowanego rozporządzenia Ministra Finansów dotyczącego raportowania bieżącego i okresowego. Identyfikacja zdarzeń podlegających raportowaniu

 




600,00 +23% VAT

Szkolenie poświęcone obowiązkom informacyjnym spółki publicznej w świetle reżimu MAR wraz z analizą dotychczasowej praktyki rynkowej oraz nadzorczej.

 

Korzyści:

  • pozyskanie lub pogłębienie wiedzy w obszarze obowiązków informacyjnych spółki giełdowej

  • poznanie dotychczasowej praktyki rynkowej i nadzorczej

 

Szkolenie skierowane do:

  • Członków zarządu oraz innych osób pełniących obowiązki zarządcze

  • Praowników odpowiedzialnych za identyfikację zdarzeń podlegających komunikacji giełdowej

  • Prcowników, którzy mają dostęp do informacji poufnej

1. Obowiązki informacyjne spółki publicznej w świetle reżimu MAR

  • Aktualne ramy regulacyjne w obszarze obowiązków informacyjnych spółki publicznej

  • Stanowiska KNF oraz Wytyczne ESMA

  • Kompetencje KNF w obszarze realizacji przez spółkę publiczną obowiązków informacyjnych

  • Odpowiedzialność z tytułu nienależytego wypełniania obowiązków

2. Informacja poufna

  • Konstrukcja informacji poufnej – przykłady

  • Analiza zdarzeń pod kątem spełniania przesłanek definicji informacji poufnej z uwzględnieniem specyfiki banku

  • Opóźnienie ujawnienia informacji poufnej

  • Ochrona informacji poufnych, których przekazanie do publicznej wiadomości zostało opóźnione

  • Przebieg identyfikacji, opóźnienia i publikacji informacji poufnej na wybranych przykładach z uwzględnieniem specyfiki oraz regulacji wewnętrznych banku

  • Zasady ochrony i obiegu informacji poufnej

  • Mechanizmy bezpieczeństwa obiegu informacji potencjalnie poufnej

  • Analiza dotychczasowej praktyki rynkowej i nadzorczej

3. Obowiązki i odpowiedzialność osób mających dostęp do informacji poufnej (insiderów)

  • Prowadzenie listy osób mających dostęp do informacji poufnej (listy insiderów)

  • Obowiązki i oświadczenia osób mających dostęp do informacji poufnej

  • Przestępstwa insider-trading

4. Obowiązki i odpowiedzialność osób pełniących obowiązki zarządcze

  • Lista osób mających dostęp do informacji poufnej

  • Identyfikacja osób pełniących obowiązki zarządcze oraz osób blisko z nimi związanych - przykłady

  • Lista osób pełniących obowiązki zarządcze oraz osób z nimi związanych

  • Obowiązki emitentów oraz osób pełniących obowiązki zarządcze związane z dokonywaniem zawiadomień o transakcjach

  • Transakcje osób pełniących obowiązki zarządcze oraz osób blisko z nimi związanych - przykłady

  • Realizacja zawiadomień o transakcjach na instrumentach finansowych

  • Okres zamknięty i procedura zwolnienia z okresu zamkniętego

  • Przestępstwa insider-trading – przykłady

  • Odpowiedzialność administracyjnoprawna osób pełniących obowiązki zarządcze

  • Analiza dotychczasowej praktyki nadzorczej

5. Raportowanie bieżące i okresowe

  • Zakres zmian wynikający z nowego rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 29 marca 2018r. w sprawie informacji bieżących i okresowych

  • Informacje bieżące

  • Informacje okresowe

  • Publikacja raportów

Edyta Duczyńska

Doradca Podatkowy nr  2124

Z wykształcenia prawnik oraz ekonomista- absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Posiada wieloletnie doświadczenie w doradztwie prawnym i podatkowym na rzecz podmiotów polskich oraz międzynarodowych grup kapitałowych, w szczególności w zakresie doradztwa przy  procesach fuzji i przejęć, restrukturyzacji podmiotów gospodarczych, prowadzenia audytów due diligence prawnych i podatkowych, sporządzania biznes planów oraz prospektów emisyjnych.

Pełnomocnik spółek przed organami podatkowymi i celno-skarbowymi, reprezentowała wielu klientów w sporach przed organami podatkowymi  oraz sądami administracyjnymi.

Prowadziła  bieżącą obsługę prawną i podatkową wielu podmiotów w zakresie m.in. prawa handlowego, prawa nieruchomości, praw autorskich, prawa ochrony konkurencji. W ramach współpracy z Zarządami spółek uczestniczyła w opracowaniu wielu strategii inwestycyjnych i rozwoju biznesu.

Autorka publikacji z zakresu podatków.

Członek  Państwowej Komisji Egzaminacyjnej ds. Doradztwa Podatkowego II kadencji. Członek Krajowej Rady Doradców Podatkowych II kadencji.

Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.

Opłata obejmuje:

wykłady, materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe i lunch. Uczestnicy otrzymują zaświadczenie ukończenia szkolenia.

Rabaty:

10% dla Klientów PKF Consult

Płatności:

płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.

Dane do płatności:

wpłat należy dokonywać na konto PKF Consult Spółka z o.o. Sp. k. w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej.

Numer konta: 46 8923 0008 0131 2888 2012 0001

Na przelewie bankowym prosimy wpisać imię i nazwisko oraz termin i nazwę szkolenia.

 

Godziny szkolenia:

9.30 - 16.00

Miejsce szkolenia:

Siedziba PKF przy ul. Orzyckiej 6 lok. 1B w Warszawie

Wskazówki dojazdu komunikacją miejską:

  • Autobusy: z Dworca Centralnego nr 504, przystanek Gotarda

  • Metro: stacja Służew a następnie autobusem 193 w kierunku Służewca - należy wysiąść na przystanku Orzycka


Skontaktuj się z nami

Karolina Łąkowska
Dyrektor Centrum Edukacji
607 595 131, (22) 495 76 02

e-mail

Małgorzata Buf-Jabłońska
Menedżer ds. szkoleń obligatoryjnych
605 157 756, (22) 560 76 71

e-mail

Anna Ciucias
Koordynator ds. szkoleń
693 333 558, (22) 560 76 70

e-mail

Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
(22) 560 76 55

e-mail

Szkolenia wg kategorii

Szkolenia wg lokalizacji

Zamów szkolenie

Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.

Informacje o szkoleniach

Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do bazy danych.

Dlaczego PKF

1

Szkolimy blisko 950 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej

2

Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR

3

Wysokie kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników to wzrost konkurencyjności na rynku. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zapewnienie efektywnego rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników.

4

Posiadamy 20-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

5

W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań odrzucamy utarte schematy. Szukamy właściwej drogi, skrojonej na miarę oczekiwań naszych Klientów.

Zaufali nam
PTWP S.A.
Poczta Polska
PAP S.A.
Grupa Lotos S.A.
WSiP S.A.
Prochem S.A.
Sokołów S.A.
Pekaes S.A.
Grupa Wydawnicza Infor S.A.
ZT Kruszwica S.A.
Aplisens S.A.
PKP Intercity Sp. z o.o.
Hawe S.A.
Bumar Sp. z o.o.
Phoenix Pharma Sp. z o.o.
Nasi partnerzy
GoldenLine LinkedIn YouTube Facebook Google+ SlideShare Isuu