Moduł 28 - Jak negocjować cenę? Elementy negocjacji w pracy biegłego rewidenta

420,00

Korzyści dla uczestników

  • Uczestnicy poznają na czym polega postawa negocjatora, co przełoży się na większą motywację do przyjmowania jej na co dzień w rozmowach biznesowych (i nie tylko…).

  • Uczestnicy rozwiną umiejętność rozpoznawania „trików” stosowanych przez klientów oraz radzenia sobie z nimi, co zwiększy ich pewność siebie w prowadzeniu negocjacji.

  • Uczestnicy poznają pozytywne i negatywne konsekwencje wyborów strategicznych, przed którymi stoi każdy negocjator, dzięki czemu będą świadomie wybierać sposób prowadzenia negocjacji.

  • Uczestnicy nauczą się przygotowywać i realizować strategię w oparciu o analizę danych i zastosowanie w praktyce podstawowych pojęć w negocjacjach.

1. Negocjacje - wprowadzenie

  • Zdefiniowanie pojęcia negocjacji.

  • Style prowadzenia negocjacji w praktyce biznesowej.

2. Zapoznanie się z podstawowymi pojęciami w negocjacjach

  • BATNA.

  • Dolna linia.

  • Poziom aspiracji.

  • Pozycja otwarcia.

  • Kotwiczenie.

  • Przedział zgodności.

3. Gry i triki negocjacyjne

  • Rola stosowania gier i trików w negocjacjach.

  • Typowe triki i gry negocjacyjne.

  • Metody radzenia sobie z trikami i grami negocjacyjnymi

4. Polityka ustępstw w negocjacjach

  • Zasady ustępowania w negocjacjach.

  • Praktyczne zastosowanie polityki ustępstw.

  • Przygotowanie argumentacji wspierającej politykę ustępstw

5. Podsumowanie

  • Wnioski własne do zastosowania w pracy.

6. Sprawdzian wiadomości

Bogumiła Starak

Doświadczony trener (ponad 2000 godzin pracy na sali szkoleniowej), konsultant i lider projektu. Od 2008 roku przygotowuje i realizuje projekty rozwojowe dla firm z różnych branż. Posiada szeroką wiedzę z zakresu psychologii i zarządzania. Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego ze specjalizacją trenerską – Wspieranie Rozwoju Osobowości oraz absolwentka Zarządzania w Szkole Głównej Handlowej ze specjalizacją Zarządzanie Zasobami Pracy. Certyfikowany trener metody ENSIZE. Współpracuje z kadrą menedżerską w zakresie planowania rozwoju ich pracowników i wdrażania efektywnych standardów pracy. Głównym celem Jej pracy jest wsparcie uczestników warsztatów w podnoszeniu ich efektywności oraz motywacji do realizowania wyznaczonych celów, dzięki opanowaniu umiejętności komunikacyjnych

Zgłoszenia przyjmowane są wyłącznie w formie elektronicznej.

Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na wpisywane do formularza dane - są to dane, na które zostanie wystawiona Państwu faktura.

Opłata obejmuje:

wykłady, materiały szkoleniowe oraz przerwy kawowe. Uczestnicy otrzymują certyfikaty ukończenia szkolenia.

Rabaty:

10% dla Klientów PKF Consult

Płatności:

tydzień przed terminem rozpoczęcia szkolenia, drogą mailową rozsyłane będą informacje organizacyjne. Płatność za szkolenie będzie dokonywana na podstawie faktury VAT, zgodnie z terminem płatności na fakturze. Faktura VAT zostanie wystawiona w dniu szkolenia lub w ostatnim dniu szkolenia w przypadku szkoleń wielodniowych i przesłana elektronicznie na adres wskazany w formularzu zgłoszenia.

Dane do płatności:

wpłat należy dokonywać na konto PKF Consult Spółka z o.o. Sp. k. w Banku Spółdzielczym w Ostrowi Mazowieckiej,

Numer konta: 46 8923 0008 0131 2888 2012 0001

Na przelewie bankowym prosimy wpisać imię i nazwisko oraz termin i nazwę szkolenia.

 

Godziny szkolenia:

9.30 - 16.00

Miejsce szkolenia:

Siedziba PKF przy ul. Orzyckiej 6 lok. 1B w Warszawie

Wskazówki dojazdu komunikacją miejską:

  • Autobusy: z Dworca Centralnego nr 504, przystanek Gotarda

  • Metro: stacja Służew a następnie autobusem 193 w kierunku Służewca - należy wysiąść na przystanku Orzycka

 


Skontaktuj się z nami

Karolina Łąkowska
Dyrektor Centrum Edukacji
e-mail
607 595 131, (22) 495 76 02

Małgorzata Buf-Jabłońska
Menedżer ds. szkoleń obligatoryjnych
e-mail
605 157 756, (22) 560 76 71

Anna Ciucias
Koordynator ds. szkoleń
e-mail, (22) 560 76 70

Katarzyna Szymczyk
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
e-mail
693 333 558, (22) 560 76 55

Agnieszka Ulanecka
Koordynator ds. rozwoju i sprzedaży usług szkoleniowych
e-mail
601 832 482, (22) 560 76 55

Szkolenia wg kategorii

Szkolenia wg lokalizacji

Zamów szkolenie

Jeśli nie znalazłeś szkolenia dla siebie, napisz nam, czego potrzebuje Twoja firma.

Informacje o szkoleniach

Dziękujemy! Twój adres e-mail został dodany do bazy danych.

Dlaczego PKF

1

Szkolimy blisko 950 biegłych rewidentów rocznie z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej

2

Wysokie kompetencje naszych wykładowców i "wzorcowe" realizowanie programów szkoleń potwierdzone zostały przez wizytacje przedstawicieli KRBR

3

Wysokie kwalifikacje i kompetencje zawodowe pracowników to wzrost konkurencyjności na rynku. Oferowane przez nas szkolenia mają na celu zapewnienie efektywnego rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników.

4

Posiadamy 20-letnie doświadczenie w szkoleniu biegłych rewidentów z zakresu rachunkowości i rewizji finansowej na podstawie zezwolenia KRBR

5

W poszukiwaniu optymalnych rozwiązań odrzucamy utarte schematy. Szukamy właściwej drogi, skrojonej na miarę oczekiwań naszych Klientów.

Zaufali nam
PTWP S.A.
Poczta Polska
PAP S.A.
Grupa Lotos S.A.
WSiP S.A.
Prochem S.A.
Sokołów S.A.
Pekaes S.A.
Grupa Wydawnicza Infor S.A.
ZT Kruszwica S.A.
Aplisens S.A.
PKP Intercity Sp. z o.o.
Hawe S.A.
Bumar Sp. z o.o.
Phoenix Pharma Sp. z o.o.
Nasi partnerzy
GoldenLine LinkedIn YouTube Facebook Google+ SlideShare Isuu